Black and white

9/10/2017





Po pierwszym tygodniu szkoły mam już szczerze dość poranne wstawanie nie jest zdecydowanie przyjemne gdy za oknem widzę spływające kropelki deszczu. Powolutku wyrabiam sobie stałe nawyki tzw. rutynę której nienawidzę ale w roku szkolnym jest ona nieunikniona. W tym tygodniu dopiero dostanę książki co prawda mam już zapowiedziany test i kartkówkę. Nie mogę się już doczekać kolejnego weekendu w którym jadę do Skierniewic mam zamiar zrobić dla was post z tego małego wyjazdu. W ostatnim czasie uwielbiam czarno białe zdjęcia dlatego też postawiłam na nie w tym poście
















You Might Also Like

19 komentarze

  1. Wow, really amazing photos, love it so much!
    YOu look so interesting and really beautiful!

    I follow you. Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstawanie w brzydką pogodę nigdy nie jest fajne ;/
    Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! ❤️

    riwlawn.blogspot.com
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz ;* oczywiście obserwuję ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz! Przepiękne zdjęcia. Ja powoli również mam dość tego wszystkiego.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo klimatyczne zdjęcia :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia!

    M A R C E L I A zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstawianie z rana nie jest przyjemne :/ Bardzo ładne zdjęcia :) Ślicznie wyszłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przepięknie
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing post dear! I really like your outfit <3

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny klimat zdjęć super jest zwłaszcza to ostatnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń