Back to school - Przybory szkolne

9/03/2017





Hejka! Jest to chyba jeden z postów na które czekaliście. Standardowo swoje zakupy robiłam w większości w Biedronce , więc zaczynajmy :) z góry przepraszam ale nie pamiętam cen


Zeszyty to coś co uwielbiam kupować jak co roku zrobiłam dużyyy zapas :)


Biedronka 60 kartek w kratkę ( pozostałe też :)


         
 96 kartek kratka Biedronka








60 kartek Biedronka


Mam też jeden koło-zeszyt przeznaczony na notatki ma on 100 stron i jest z Biedronki


Karteczki z Biedronki



Pinezki i klipsy Biedronka są one z tej samej serii co te karteczki :)




Kupiłam ze względu na to że są ładne :P z Biedronki









Piórnik kupowałam w Empiku za około 20 zł :)




I na koniec plecak! W tym roku postawiłam na klasyczny plecak z Vansa zapłaciłam za niego około 190 zł







You Might Also Like

21 komentarze

  1. Bardzo ładne rzeczy :) Mam takie same taśmy. Bardzo łany piórnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, amazing haul, dear! So interesting items, look like very useful!
    Great review, so wodnerful photos, like it a lot!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne szkolne zakupy.
    Piórnik masz mega uroczy
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez kupiłam plecak z Vansa bardzo podobny :) Super post. Zeszyty bardzo ładne.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam kupować zeszyty i też kupiłam ich sporo w tym roku :D Świetny haul! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy, ja też uwielbiam kupować zeszyty :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy :)
    Plecak bardzo ładny :*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. długopisy żelowe są mega ! podoba mi się ich wzornictwo :)
    Mogłabyś kliknąć w linki u mnie w najnowszym poście ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy poczyniłaś. :) Też mam zeszyt z napisem "Super girls" oraz karteczki samoprzylepne- są przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W biedronce są chyba najładniejsze zeszyty i przybory do szkoły:) Super rzeczy wybrałaś!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej lubię zeszyty, szczególnie te dość nietypowe.
    Pozdrawiam.
    Szkicownik Cookie

    OdpowiedzUsuń