Books

8/04/2017





"Za każdym razem, gdy otwierasz książkę i zaczynasz ją czytać, drzewa uśmiechają się wiedząc, że istnieje życie po śmierci"

Cytat bardzo mnie poruszył niby taki zwykły ale inny, to na serio smutne - mnie zasmuciło. Od razu pomyślałam o tym jak dzisiaj czytałam książkę na świeżym powietrzu bujając się na hamaku który jest zawieszony pod drzewami zza których przedostają się promienie słońca. Szczerze to nigdy nie pomyślałabym , że będę czytać książki , ponieważ nigdy za tym nie przepadałam a teraz uwielbiam , a książkę traktuję jak małe dziecko aby żaden róg się nie zagiął , aby się nigdzie nie ubrudziła czy spadła. Nie potrafię patrzeć gdy książki są tak poniewierane jak w niektórych księgarniach to bywa. W każdym bądź razie nie pozwólmy aby czytanie papierowych książek nie wyginęło :c


























































                                                 fot. klik


You Might Also Like

17 komentarze

  1. Też czasami lubię poczytać dobrą książkę. Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny cytat :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały cytat i piękne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytat piękny <3 Uwielbiam czytać, ale ostatnio nie mam czasu :/ Bardzo ładne zdjęcia, masz śliczne włosy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Już bym przeżyła, że ludzie nie pielęgnują książek w jakiś specjalny sposób, ale żeby je czytali... bo to, co się teraz dzieje, to zgroza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cytat naprawdę dogłębnie mnie poruszył.. można to nawet porównać do ludzi, którzy broniąc Polski na wojnie, oddali za nią życie. I choć młodzi nigdy nie spełnili swoich marzeń, to chociaż nam zapewnili możliwosci rozwijania się, spełniania marzeń w wolnym kraju. To działa na takiej samej zasadzie, drzewa zyskały nowe życie ;) Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow dokładnie cytat jest świetny i można go różnie interpretować :)

      Usuń
  7. Ja również mega kocham książki, prawdę mówiąc nie wyobrażam sobie bez nich życia! I również tak jak Ty o każdą dbam, aby żadna strona czy róg nie zostały zagięte, aby się nie ubrudziła. Uwielbiam ustawiać je rzędami na półkach i podziwiać. Przypominam sobie wtedy historię każdej książki i o czym opowiadała! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od zawsze uwielbiałam czytać książki. Piękne zdjęcia. Masz świetne włosy! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czytać papierowe książki nigdy, nie lubię elektronicznie wtedy książka ma jakieś inne znaczenia. Muszę coś dotknąć i poczuć, żeby wyruszyć w kolejną książkową historię.. Cudowne zdjęcia i piękny cytaty.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń