Wakacje 2017 #1

7/31/2017







Hej! W niedzielę wróciłam z Kołobrzegu , trudno było mi się rozstać z tym pięknym miastem po prostu przywiązałam się przez ten tydzień - ale kiedyś trzeba wrócić do domku w którym czekała na mnie utęskniona Kira ( mój pies ) jej reakcja na to gdy mnie zobaczyła - bezcenna.


Ten tydzień był cudowny - oderwanie od wszystkiego - wypoczynek!  Pogodę do opalania miałam tylko w poniedziałek gdy dojechałam  to od razu wybraliśmy się na plażę , jakoś nie za bardzo się opaliłam ale i tak było świetnie. Za to w pozostałe dni było ciepło lecz pochmurno - ale pogoda zmieniała się z godziny na godzinę. W środę lało - lecz potem wyszło piękne słońce. Jestem bardzo zadowolona z tego tygodnia i myślę że spędziłam go jak najlepiej mogłam :)




















You Might Also Like

23 komentarze

  1. Ajjj super zdjęcia! Bardzo ładna jest ta twoja bluzka <3 Świetnie wyglądasz, Roksana :) Nigdy nie ścinaj tych włosów! Są takie piękne <3
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzooo mi miło , cieszę się że ci się podoba<3! nie zamierzam ich ścinać <3!

      Usuń
  2. Zdjęcia są świetne ! Rzeczywiście, włosy masz cudowne :)
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku również wybieram się do Kołobrzegu ;) Piękne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! Ja również niedługo jadę nad morze :)

    Pozdrawiam!
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia w letnim klimacie,najbardziej podobają mi się trzy pierwsze.
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Uwielbiam morze ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też niedługo wybieram się nad morze, ale nad cieplejsze niż Bałtyk. Super jeansowa kurtka i t-shirt. Sama szukam jakiś koszulek z przesłaniem grl pwr :)
    malinowynotes-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłego wypoczynku ja zamawiałam ją na Magia zakupów polecam zajrzeć :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia :)
    Najważniejsze, że jestem zadowolona z wyjazdu.

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. Jak ja dawno nie byłam nad morzem ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. Nigdy nie byłam w Kołobrzegu.
    Kochane książki

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia! Nigdy nie byłam w Kołobrzegu, ale niedawno też wróciłam znad morza :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. only the most beautiful are meant for a perfect beauty like you! minel dresses for the bride grooms mother reviews
    http://www.minel.com.au

    OdpowiedzUsuń