Moje pomysły na śniadanie!

7/08/2017







Hejka! Ostatnio postanowiłam przygotować dla was nieco inny post a mianowicie pomysły na śniadanko które ja najczęściej przygotowuje. To tylko kilka z nich jeżeli chcecie abym dodała jeszcze kolejne pomysły to napiszcie w komentarzach czy taka forma postów wam się podoba :)!


Moją pierwszą propozycją są placuszki z płatków owsianych





Przygotowanie : 

Musimy wymieszać płatki owsiane z jajkiem i mlekiem lub wodą  proporcje są dowolne ja zazwyczaj dodaję wszystko na oko :D! I doprawić według własnego uznania. Następnie pieczemy na patelni do zarumienienia jeżeli będziecie piec je zbyt długo mogą być suche. 


Ja zbudowałam z nich 2 małe piramidy jedna jest z poziomkami a druga z masłem orzechowym.
Do tego mam wodę z cytryną z miętą czyli mój ulubiony napój na lato <3!





Owsianka to chyba każdy zna i jest mega prosta w przygotowaniu ja zazwyczaj zalewam płatki owsiane gorącom wodą i odczekuję jakieś 5 minut aby namiękły.

Tutaj mam dla was propozycje z truskawkami to chyba moje ulubione połączenie głównie jeżeli chodzi o lato bo są one dostępne niemalże wszędzie do tego również z truskawek przygotowałam smufi. ( Możecie użyć również inne owoce - według uznania )



Następnie mniej dobrze wyglądające śniadanie ale pyszne!
Manna z sokiem malinowym 


Jak poprzednie śniadanie to też jest banalnie proste bo kto nie słyszał o mannie ?

Gotujemy mannę ja gotuje ją na mleku do którego dodaję sok malinowy po ugotowaniu wykładam ją do miski i polewam również sokiem.



Jajecznica z pomidorem 

Klasyk! Kto nie przyrządzał jajecznicy ?
Chciałam wam tylko przedstawić jak wygląda moja ulubiona , podsmażam na patelni cebulkę i drobno pokrojonego pomidora , następnie dodaję jajka wszystko razem samże do idealnego stanu i wykładam na talerz - do tego oczywiście pieczywo na zdjęciu widzicie ciemne pieczywo z naturalnym białym serem.




Okej na dziś to wszystko jeżeli chcecie kolejny taki post bo mam w zanadrzu kilka pomysłów na śniadanie to napiszcie w komentarzu. Pa!Buziaki :*!


You Might Also Like

33 komentarze

  1. Ciekawe pomysły :) Chętnie zjadłabym jajecznice z pomidorem :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłooooodniałam,czekam aż zrobisz mi takie śniadanko-jajecznicę,poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga propozycja najbardziej mnie zachęciła, choć ja tego typu rzeczy zazwyczaj jem jako przekąski :) Jajecznicę z pomidorem jadłam już kilka razy i wg mnie naprawdę dobra :) ! Mogłabyś zrobić 2 część :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Placuszki owsiane są pycha ♥ uwielbiam również na śniadanie placuszki bananowe.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie placuszki z płatków owsianych z wielką chęcią bym zjadła! Spróbuję sobie jutro takie zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypróbuję te placuszki :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zazwyczaj na śniadanie jadam kanapki, ale mam ochotę to zmienić. Zastanawiam się nad musli z jogurtem naturalnym i z owocami :D
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie coś spróbuje niedługo na śniadanie, a akurat ostatnio wgl nie mam pomysłu co jeść :D Jakaś jedzeniowa rutyna :P Zapraszam również do siebie!
    https://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah bywa czasem tez mam taką "jedzeniową rutynę " :D

      Usuń
  9. Wygląda smacznie :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły! Hmm nigdy nie jadałam jajecznicy z pomidorem, muszę koniecznie spróbować :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz są wakacje i na śniadania nie mam żadnego pomysłu. Ty podałaś świetne więc na pewno spróbuje. Szczególnie spodobał mi się pierwszy i ostatni pomysł :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej zaciekawiły mnie placuszki!
    Mniam, jaki smakowity post :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajecznica to życie jeżeli chodzi o śniadanie, haha :D Na swoim blogu również planuje taki mini wakacyjny foodbook <3

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie śniadania! Moim numerem jeden są placuszki z płatkami owsianymi i bananem :) Świetny post, bardzo zachęca do zdrowego odżywiania!
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pierwsze placuszki są naprawdę bardzo intrygujące! Nigdy nie słyszałam o czymś podobnym! Zaraz zapisuję sobie Twój post w internetowych zakładkach i po powrocie z wakacyjnego wyjazdu przygotuję takie śniadanie. Mam nadzieję, że wyjdzie przepyszne! Z góry dziękuję za podzielenie się przepisem!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardzo proste w przygotowaniu i do tego szybkie <3! bardzo polecam <3!

      Usuń
  16. Narobiłaś mi ogromnej ochoty na kaszę manną <3 (której od bardzo dawna nie jadłam choć ją kocham) Ja lubię też tę kaszę z cynamonem :).
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: izagada.blogspot.com
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe pomysły na pyszne i zdrowe śniadanka :) ja bardzo lubię zrobić sobie rano i zjeść omlet albo na słono albo na słodko. Uwielbiam potrawy z jajek i szczerze polecam każdemu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń