Haul zakupowy!

7/20/2017




Hejka , hejka! Dziś mam dla was haul zakupowy głównie są tu rzeczy z H&M ponieważ są ogromne wyprzedaże , zaraz zobaczycie jakie ceny miały te rzeczy i za ile ja je kupiłam :)

W  niedzielę jadę do Kołobrzegu i będę tam tydzień ale posty będą się pojawiać na blogu automatycznie <3!





Spodenki kupowałam jeszcze przed wyprzedażami ale jak na spodenki to cena nie była jakaś najwyższa  - są mega wygodne i dobrze wykonane były jeszcze dostępne w kolorze czarnym :)




Kolejne spodenki kupiłam ze względu na to iż mam takie czarne i są mega - czarne kupiłam za 30 zł jeszcze w czerwcu a teraz są jeszcze tańsze :) były jeszcze szare






Golf bez rękawów z H&M przeceniona z 40 zł na 15 zł






 Welurowa bluzeczka z H&M  kosztowała tylko przeceniona z 50 zł na 10 zł <3!






Zwykły t-shirt z H&M  przeceniona z 40 zł na 20 zł  ( ten włącznik światła przepraszam za niego 😂 






Tiulowa bluzka z H&M przeceniona z 60 zł na 10 zł ( możecie lepiej ją zobaczyć tu )









Czerwona koszulka z H&M jest mega duża ale kupiłam ze względu na napis :P przeceniona z 50 na 20 zł (znowu ten włącznik 😂






Zwykły czarny golf z H&M przeceniony z 40 zł na 20 zł, to jedyne zdjęcie na którym wyglądał dobrze bo na wszystkich zdjęciach mi prześwietlało.






Baśnie Barda Beedle'a od J.K.Rowling uwielbiam serię Harrego Pottera więc nie mogłam sobie odpuścić tych baśni o których jest wspomniane w serii Harrego Pottera. 



Kolejną książką jest książka od mojej ulubionej autorki w tej chwili posiadam już wszystkie książki od niej i uwielbiam je! <3!





You Might Also Like

42 komentarze

  1. Łał chyba jesteś mistrzem w polowaniu na promocje i obniżki :D
    Fajne są te spodenki z sinsay i te z H&M <3 Muszę się wybrać do galerii jeszcze w tym miesiącu :D
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bluzki z napisami typu Los Angeles albo California :) Bardzo fajny czerwony t-shirt co z tego, że duży takie rzeczy można nosić na wiele różnych sposobów i będzie wyglądać świetnie :> A welurową bluzkę mierzyłam dokładnie tą samą i jest świetna :> Żałuje, że nie było mojego rozmiaru :) Świetny haul :>
    pozdrawiam x


    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiam takie koszulki <3! ahh może jeszcze znajdzie w swoim rozmiarze

      Usuń
  3. Spodenki bardzo mi się podobają, masz świetny gust :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy :) Spodenki rewelacja :) Czytałam tą książkę i jest genialna <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy. A książki wydają się ciekawe. Tą pierwszą muszę kupić bo również jestem ogromną fanką HP.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojeju no to koniecznie :) dziękuje <3!

      Usuń
  6. Świetne łupy !
    pierwsze szorty i welurowa bluzeczka skradły moje serducho <3

    A ja właśnie w tamtym tygodniu wroviłam z Kolobrzegu- mialam piękną, sloneczną pogodę, także Tobie życzę tego samego :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje <3! oby pogoda dopisała tak jak u ciebie :)

      Usuń
  7. Bardzo fajne rzeczy, mi najbardziej podoba się ten golf, świetny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy, niezłe ciuszki upolowałaś :) Ta bluzeczka przeceniona na 10 zł to hit <3 pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jak ja bym chciała mieć takie szczęście w wyprzedażach:)
    + Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejuuu cudne ciuszki! Jesteś taka śliczna i masz cudowne włosy!
    Zapraszam do mnie!

    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobały mi się spodenki z sinsay'a i ksiązka "Zawsze stanę przy tobie". Chyba ją sobie zakupie :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie wszystko na plus i chętnie zobaczę Cie w całości stylizacji w każdej z tych rzeczy :) Pasuje Ci kolor czerwony i ten zielony :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście będą będą <3! dziękuje <3!

      Usuń
  13. Czerwona bluzka jest śliczna i golfik.
    Śliczne włosy ♥♥♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdy w sklepach trwają wyprzedaże nigdy nic nie mogę dla siebie znaleźć, ale widzę, że ty wybrałaś bardzo fajne rzeczy ! buziaki :*
    https://www.vinted.pl/damska-odziez/imprezowe-slash-koktajlowe/19293480-sukienka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje <3! może ci się uda :)

      Usuń
  15. Mega fajne rzeczy! Mam tą bluzkę z H&M ze świetnym napisem :)
    Zapraszam na mój nowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne ubrania ;)
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zakupy :) udało ci się kupić tyle fajnych rzeczy po mega przecenach naprawdę rewelacja!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. najbardziej do gustu przypadla mi ta tiulowa bluzeczka i ze dalas tylko za nia 10zl szok :o

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń