Try it!

6/07/2017






Długo nie mogłam przekonać się do dopasowanych sukienek , ale dziś mam własnie na sobie stylizację z taką sukienką i muszę wam się przyznać że , czuję się w niej świetnie co prawda jest dość krótka ale po przewiązaniu jej w pasie koszulą wygląda - świetne! Jest ona typowo sportowa nadaję się do szkoły jak i na jakieś szybkie zakupy na mieście.


Czasem po prostu warto spróbować czegoś nowego - jestem przykładem że czasami warto się przekonać do rzeczy do których mieliśmy nie chętne podejście. Warto próbować nowych rzeczy choćby dlatego żeby skończyć z rutyną nie nic gorszego jak wpaść w taki nawyk robienia codziennie tego samego i powtarzania byle do piątku , byle do świąt  lub po prostu dla rozwoju samego siebie - długi czas przesiadujemy przy laptopie , telewizorze , telefonie - może czas coś zrobić ? W życiu warto spróbować wszystkiego nie ograniczać - nie bój się być nowicjuszem każdy kiedyś próbował. Jeżeli nie spróbujesz to nie dowiesz się czy jest to coś warte - warte twojej uwagi. Może to przekonanie do noszenia jakiejś rzeczy - jak w moim przypadku dopasowanej sukienki! Nie będziesz przecież całe życie chodzić w jeansach, każda z nas powinna na co dzień wyglądać pięknie nie tylko od święta!































Fot. klik


Sukienka- Atmosphere
Koszula- second hand 
Buty - miejski sklep 

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Bardzo ładna sukieneczka :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz i świetna stylizacja. Lubimy żyć w takiej bezpiecznej sferze, a może czas wyjść z niej i spróbować czegoś nowego?

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :) Masz bardzo ładny uśmiech :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja i pewnie wygodna :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bardzo ładnie, ja też swojego czasu nie lubiłam takich sukienek, teraz jednak z chęcią w nich śmigam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przede wszystkim są bardzo wygodne i ja także będę w nich częściej chodzić <3!

      Usuń
  6. Masz rację :), po co tkwić w miejscu, kiedy tyle rzeczy przed nami. Sukienka mi się podoba, chętnie sama bym taką założyła. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie warto próbować nowych rzeczy! <3!

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy look, chyba mnie zainspirowałaś tą wiązaną koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka, ale bardziej spodobały mi się okulary :D

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Excellent post, I follow you :)
    Visit my blog if you want ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz bajecznie! Swoją drogą, aż mam ochotę iść do lasu *-* Buziaki!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah.. spacery po lesie są mega :D! dziękuje <3!

      Usuń
  11. Jejku jaki cudowny post :) Dopracowany do perfekcji! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website and publish articles
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń