Świeżo skoszona trawa

6/03/2017





Powiew świeżego powietrza na mej twarzy, dopiero co okrzesana burza loków jak co dzień gotowa zacząć nowy dzień od kubka kawy zapach unoszący się po całym domu. Szybko wypijam kubek kawy i biegnę na łąkę na spacer z psem. Otula mnie świeże letnie powietrze jak milutki kocyk w który mogę się wtulić. Otacza mnie natura - kocham ją od zawsze! Stokrotki , mlecze , dmuchawce. Czuję zapach świeżo skoszonej trawy- uwielbiam ten zapach. Napawam się tą chwilą by upamiętnić ją w mojej głowie w folderze zapamiętać na zawsze lub przypomnij sobie tą chwilę gdy będzie ci gorzej i poczuj znowu zapach dzieciństwa -zapach skoszonej trawy Uplotłam wianek to już pewnie setny w mym życiu.

 -Witaj biedronko! Jak się miewasz ?

Boję się pająków ? Tak! Omijam je szerokim łukiem. W końcu widzę jak słońce ginie, blednie, niknie za drzewami chyba pora wracać do domu. Kolejny dzień spędzony z natrą,


Podoba wam się taki sposób pisania notek, osobiście uwielbiam takie pisać są takie tajemnicze!

Ps. Przy robieniu tych zdjęć zostawiłam komuś wygniecioną trawę, przepraszam ale to w imię sztuki :D









You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ładnie napisane :) Podobają mi się takie artystyczne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! Ja uwielbiam ten zapach kojarzy mi się z latem.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie piszesz mega mi sie podoba twój styl pisania ^^
    zdjęcia świetne ta wgnieciona trawa była ich warta xd


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia o zachodzie słońca, mmmm piękne ;) Uwielbiam zapach skoszone trawy, mogłabym leżeć na trawniku i wdychać go przez długi czas. Przypomina mi wakacje, lato i ciepło ;)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń