Moje poprzednie wcielenie?

6/17/2017





Wyobrażaliście sobie kiedyś swoje poprzednie wcielenie lub wcielenie w przyszłości? Ja ostatnio zastanawiałam się kim mogłam być lub kim mogę być. Może jakimś kotem- koty są leniwe i wiecznie chcą spać i jeść świetnie opisuje to mnie , nie licząc tego że uwielbiam siedzieć po nocach wtedy wszystko lepiej mi się robi jak na przykład pisanie dla was nowego posta czy czytanie książek nie potrafię czytać o poranku dopiero po godzinie 20 , 21 mogę coś poczytać nie prędzej bo nie potrafię się skupić! Hymmm a czy w ogóle istnieje coś takiego jak poprzednie wcielenie ? Ja sama nie wiem czy wierzyć w reinkarnacje to troszeczkę dziwne i nie wyjaśnione. A może nasze sny to nasze poprzednie wcielenie - mam nieźle pokręcone sny więc... słyszałam kilka historii o poprzednich wcieleniach ostatnio o mężczyźnie pozwolę sobie zacytować i odsyłam was do całego artykułu  (klik)



"Od dziecka pamiętał on moment rozstrzelania podczas Powstania Warszawskiego w 1944. Ten dramat powracał bardzo często w jego snach, ale także… po prostu wszystko pamiętał, jakby to było wczoraj. Najciekawsze jest to, że na piersiach ma blizny po pociskach. Urodził się już z tymi śladami i rodzina nie była w stanie tego w żaden sposób wytłumaczyć do momentu, kiedy jako trzylatek oznajmił im, że kiedyś został "zabity przez Niemców". Razem z innymi ludźmi został ustawiony pod ścianą i rozstrzelany podczas walki o Warszawę."

Na ile w tym prawdy tego nie wiem ale ta sytuacja jest na serio niepokojąca. Ale myśląc nad moim poprzednim wcieleniem mogłam być na prawdę radosną osobą. A co wy o tym sądzicie? 













































Fot. klik


Bluzka- klik
Spodnie- H&M

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Przyznam szczerze, że zaciekawiłaś mnie tym tematem ;) Sama nie wiem czy istnieje w ogóle coś takiego jak reinkarnacja? Czemu zdarzają się ludzie, którzy wyglądają jakby tego doświadczyli? Ciekawi mnie to, ale chyba nie otrzymam odpowiedzi :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się że cię zaciekawiłam :D! Buziak ;*!

      Usuń
  2. śliczne zdjęcia :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie zastanawiałam się nad swoim wcieleniem, ale zaciekawiłaś mnie :)
    Ładne zdjęcia :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy temat, a zdjęcia bardzo ładne :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. dziękuje moje serduszko się raduje :D! Buziak ;*!

      Usuń
  6. Hi! I just have discovered your blog and now I am following you, I hope u can visit mine and if u like follow me back. Great post! Kisses from http://mylifeinsimplelittlewords.blogspot.com.es/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. czasem też rozmyślam na takie tematy, jest to bardzo ciekawe, ja jednak nie wiem kim mogłam być ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie wierze w reinkarnacje :) Masz śliczne oczy! wianek jest po prostu ♥♥♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie reinkarnacja może istnieć, ale jakoś się w to nie zagłębiałam. To naprawdę ciekawy temat, ale nie lubię tego typu rzeczy bo nie ma na to odpowiedzi, są tylko obmyślenia.
    Ale gdyby istniała, to dopiero byłoby coś. Świat nas ciągłe zaskakuje
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja raczej nie zagłębiam się w ten temat więcej ale interesuje mnie to :D

      Usuń
  11. piękne zdjęcia i wianek !<3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń