Ulubieńcy kwiecień | maj

5/19/2017






Hej witam w kolejnych ulubieńcach- po tak długim czasie ich dodawania nabieram wprawy i myślę że wychodzą mi coraz lepiej. Co do ulubieńców to uwielbiam je dodawać jak i przeglądać u innych 
fajnie jest się dowiedzieć co w danym czasie spodobało się innym



 Jeżeli chodzi o jedzonko to chipy a mianowicie chodzi o Pringlesy o smaku serowym 





 Cerrie (2013 )-  chciałam obejrzeć ten film ze względu na to że gra tam moja ulubiona aktorka Chloe Martinez , natknęłam się na film przypadkiem przy oglądaniu zwiastunów na yt postanowiłam obejrzeć interesują mnie trochę moce nadprzyrodzone i takie dziwne rzeczy - film okazał się bardzo dobry<3!


Sing- bajka ale na prawdę piękna można nawet powiedzieć że uczy i daje do myślenia.
Azyl - filmy historyczne uwielbiam , więc film nie został mi obojętny <3!






Pianka z Under Twenty - świetnie oczyszcza jak i wieczorem tak i rano gdy jesteśmy zaspani i ma piękny arbuzowy zapach.




Płyn micelarny- wychaczyłam go na promocji w Rossmanie , jak dla mnie jest jeden z najlepszych płynów do zmywania resztek makijażu i ogólnie do przemycia twarzy rano czy na wieczór.




Lakier pudrowo- różowy jest z Lovly a ten który nadaje efekt syrenki z Wibo <3!





Perfumy- Z Oriflame i szczerze to mam już 2 opakowanie bo pachną tak pięknie idealne na tą porę letnią!


Ostatnia nowość od Under Twenty czyli korektor i w sumie długo zwlekałam z zakupem ale kupiłam i muszę powiedzieć że naprawdę u mnie sprawdza się doskonale jest taki mięciutki i łatwo się go rozprowadza.

Szuchy szampon - wiem podobno psują się od nich włosy czy coś ale ten kwiatowy ma taki boski zapach
Miley Cyrus - Malibu 
Shawn Mendes - There's Nothing Holdin' Me Back
Selena Gomez & The Scene - My Dilemma 2.0
Alessia Cara - Scars To Your Beautiful
Alessia Cara - Wild Things
Niall Horan - Slow Hands
ZAYN - Still Got Time ft. PARTYNEXTDOOR

Lord Huron - The Night We Me

Harry Styles - Sign of the Times

Harry Styles - Kiwi 

Harry Styles - From the Dining Table
Harry Styles - Two Ghosts
Harry Styles - Carolina
Taco Hemingway x LNT x Red Hot Chili Peppers - Ciebie znowu nie było

Dawid Podsiadlo - Pastempomat

Harry Styles - Sweet Creature

Selena Gomez - Only You

Dawid Podsiadlo - 4:30


You Might Also Like

21 komentarze

  1. Zaciekawił mnie bardzo ten film Cerrie:) Z chęcią obejrzę!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej cudne dzisiaj zdjęcia, czyżby nowy sprzęt :D ?
    Super jest ten lakier z WIBO, również go mam. Te chipsy tak dużo osób poleca, muszę w końcu się na nie skusić :D Cudowny ten bukiet kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak *,* Canon 1300D EOS , polecam pycha są i dziękuje <3!

      Usuń
    2. No to muszę ci powiedzieć, że zdjęcia cudo!

      Usuń
    3. jeszcze raz dziękuje <3!

      Usuń
  3. Płyn z Garniera to również mój ulubieniec i wielkie odkrycie! :)
    Buziaki, Mavselina (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawi Ci twoi ulubieńcy
    Pozdrawiam, Madda
    maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Świetnie dopracowany post. Też używałam tego płynu micelarnego i był całkiem fajny.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje <3! świetny jest! Buziak;*!

      Usuń
  6. Świetni ulubieńcy! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny blog <3 oby tak dalej!
    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam takie same goździki <3
    Ten płyn micelarny należy do moich ulubionych :)
    Zapraszam natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo są piękne <3! no to piątka!Buziak ;*!

    OdpowiedzUsuń
  10. Goździki, uwielbiam goździki :D Film Carrie też lubię, lekki horror, ale całkiem fajny :)
    Pozdrawiam!
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :D, zgadzam się to chyba jedyny film podchodzący pod horror jaki oglądałam i bardzo dziękuje <3!!

      Usuń