Recenzja mojego kolejnego uzależnienia

5/06/2017






Hej! Po tytule możecie zobaczyć że będę coś recenzować a mianowicie jest to seria książek pt. "Piąta Fala". Czyli książki które wniosły trochę do mojego życia. Ubolewam tylko nad tym iż niewiele osób wie o tej wspaniałej serii książek napisanych przez Ricka Yancey. Od dłuższego czasu poszukiwałam książki dla mnie uwielbiam romanse i dramaty a z nutką fantastyki i oto ona jest moja idealna książka. Piąta Fala spełnia moje oczekiwania , jestem zakochana w tych książkach. Ostatnia część to była dla mnie "miazga" w dobrym słowa znaczeniu nie spodziewałam się takie obrotu sprawy końcówka ostatniej części mogę się tu przyznać że tak bardzo się rozpłakałam że nie mogłam się opanować dławiłam się własnymi łzami tak bywa gdy coś stanie się z waszym ulubionym bohaterem i tak właśnie się stało w tym przypadku nie powiem co dokładnie stało się Cassie Sullivan  najodważniejszej z odważnych ( pisząc to łzy napływają do moich oczu ) ale jak przeczytacie poczujecie to co ja!


Dzięki tej książce na prawdę można wierzyć w prawdziwą miłość która potrafi przezwyciężyć wszystko nawet inwazje obcych. To ona jest słowem klucz w całej tej opowieści.



Seria opowiada o najeździe obcych którzy bardzo dobrze przemyśleli najazd na nasz Piękny świat nic dziwnego skoro obserwowali nas od tysięcy a nawet miliardów lat. Odebranie nam prądu aby zapanował ciemność i brak dostępu do niemal że wszystkiego. , następnie katastrofy takie jak powódź i kolejna już trzecia fala - choroba roznoszona przez ptaki ( "Ptaki są do dupy" - powiedziała Cassie ) , później z 7 miliardów ludzi zostaje garstka- i zaczyna się NIE MOŻNA UFAĆ NIKOMU.



Przepraszam ale nie potrafię pisać o tych książkach bo odrazu gdy zaczynam po prostu zaczynam płakać i mam ciary bo przypominam sobie wszystko i... łzy ale postanowiłam jednak to zrobić tak wspaniała seria zasługuje na upublicznienie! Wiem że ta recenzja mogłaby by być lepsza ale nie potrafię .. nie potrafię o tym pisać :C Chyba jeszcze przez długi czas nie będę mogła normalnie rozmawiać o tych książkach , będę miała naprawdę duży sentyment do nich.



Uwielbiam to że w każdej części mamy  na bocznej stronie komentarze różnych czasopism , stron i innych autorów. Z czym na prawdę bardzo się zgadzam! Doskonale opisuje one te książki!<3





 Część 1


 Część 2



Część 3








You Might Also Like

10 komentarze

  1. Oglądałam film, ale mam chrapkę na serię książek. Uwielbiam książki tego typu więc mam nadzieje, że przeczytam!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzooo polecam tą serie jest świetna<3!

      Usuń
  2. Świetne mają okładki :D Bardzo ładne wiosenne fotografie, widać na nich pełno dobrej energii ! Rewelacyjne paznokcie <3 !
    Pozdrawiam, Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że ci się podobają<3! bardzo dziękuje <3!

      Usuń
  3. Śliczny Blog *.* i Cudowne Zdjęcia <33

    Co powiesz na wspl obs ? <33

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń