Koncert Ariany w Manchesterze!

5/23/2017





Hej dziś chciałabym poruszyć temat tego jak ludzi potrafią być jednym słowem - głupi , bezmyślni. Chodzi sytuacje z koncertu Ariany Grande która mnie bardzo poruszyła jak w ogóle tak można. A dla osób nie wtajemniczonych w tą sprawę chodzi o to iż Ariana miała koncert w Manchesterze na którym pojawił się zamachowiec zginęły około 10 osób w tym 8 letnia dziewczynka która chciała po prostu zobaczyć swoją idolkę jest też wiele jest rannych. Nie rozumiem ci ludzie pojechali tylko spełnić swoje marzenie i już nie wrócą , mieli przed sobą jeszcze tyle życia  i jak myślę że niektóre nie dożyły i nie dożyją moich 14 lat to po policzkach płyną mi łzy:C. A co ma czuć sama Ariana do końca życia będzie żyła ze świadomością że na jej koncercie zginęło tyle osób. Wyobrażam sobie co teraz czuje rodzina , przyjaciele tych osób , gdy tylko o tym myślę moje serduszko pęka. Przestaję wierzyć w ludzi bo jak można być takim okrutnym człowiekiem ?



"skakałam, śpiewałam, płakałam z radości z moją najlepszą przyjaciółką dopóki nie zobaczyłam jej na podlodze"



























Fot. klik

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Nie rozumiem jak ktoś mógł być do tego zdolny :/
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie potrafię tego pojąć :C

      Usuń
  2. Jeśli nie podoba im się zachodni świat i zachodnia kultura, to niech siedzą w swoim kraju i do nas nie przyjeżdżają. My, choć również może nam się nie podobać to, co się u nich dzieje, do puki nie zaczęli nas atakować, nie ingerowaliśmy i nie jeździliśmy tam, aby zabijać. Za ułamek radykalistów, którzy wymyślili sobie świętą wojnę z zachodem cierpimy i my, ale również miliony ludzi w krajach bliskiego wschodu, którzy chcą żyć normalnie i nie mieć nic wspólnego z radykałami.
    Kiedyś były 2 wojny światowe, teraz mamy wojnę z radykalnymi islamistami. Smutne, co się dzieje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. To straszne. Wczoraj oglądałam i czytałam mnóstwo materiałów na ten temat. Dlaczego ludzie są aż tak nie tolerancji. Co to za religia, która karze zabijać. Nie znam dokładnie islamu i nie wrzucam wszystkich do jednego worka, ale te osoby, która robią takie straszne rzeczy są bestiami.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także wiele czytałam i za każdym razem gościły przy tym łzy , nie potrafię o tym zapomnieć bo to tylko niewinni ludzie :C

      Usuń