Dream ✨

5/27/2017









Możesz marzyć o wszystkim nawet o rzeczach niemożliwych do spełnienia w które wierzysz że może jednak się spełnią. Pomyśl  co jak by jednorożce istniały , co gdyby robactwo wyginęło ? Może to jedno z twoich marzeń ? :) W każdym wieku , o każdej porze możesz marzyć. Bez marzeń człowiek umiera nie dosłownie rzecz jasna ale duchowo - umiera jego dusza! Nie bójmy się marzyć o rzeczach niemożliwych bo one są możliwe jeżeli tylko ty w to uwierzysz! Często bujam w obłokach bo wtedy świat staję się piękniejszy. Marzę o o tym abym w przyszłości robiła to co będzie sprawiać mi przyjemność bo w tych czasach rządzi pieniądz i dla niego nawet ludzie męczą się w pracach których nie znoszą. My - uczniowie większość czasu spędzamy w szkołach kiedy mamy marzyć ? Tak ja też tego nie wiem ale szkołę skończyć trzeba. A tam serio mam wiele marzeń jak i tych nazywanych przeze mnie błahostkami tak i te które są wielkie , wielkie marzenia małego człowieka o wielkim serduszku ? 14 lat około  168 cm - małym człowiek nazwać się nie mogę.

Pamiętajmy o marzeniach to one ubarwiają ten świat! 

Czyż to nie urokliwe miejsce , świetne na zdjęcia ? Jest po prostu świetne i znalezione przypadkiem - spontan zawsze najlepszy! 






































Fot. klik

Spodnie- H&M 
Bluzka- New Look 

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Ale świetne zdjęcia:D Fajny taki mały domek na drzewie,ja zawsze o takim marzyłam,haha! Myślę, że w sprawie marzeń, nawet tych trudnych do spełnienia, niemożliwe może stać się możliwe,trzeba się nie poddawać i im pomóc. Nic nie przychodzi od razu, trzeba na to zapracować.
    Pozdrawiam :)
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3! ja tak samo i w sumie to można powiedzieć że wreszcie spełniłam marzenie z dzieciństwa takie jakby domek jest :D

      Usuń
  2. Cudowne zdjęcia! Świetnie wyszły. Mam dużo marzeń, ale czy je wszystkie zrealizuje? Jestem osobą, która chodzi z głową w chmurach, kocham marzyć i używać wyobraźni!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje <3! ja tak samo :d

      Usuń
  3. Pomarzyć dobra rzecz :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia wyszły cudownie ♥
    Taki domek na drzewie to marzenie z mojego dzieciństwa :D


    Mój blog.Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenia są bardzo potrzebne, bez nich nasze życie nie byłoby tak barwne :) To marzenia dają nam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenia są potrzebne :) Piękne zdjęcia :)
    Obserwuję :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh genialne miejsce do zdjęć w dodatku ta piękna pogoda i twój uśmiech :) Ja nie wiem czemu ale nie mam marzeń. Może mam, ale teraz o tym nie pamiętam? Widocznie nie są dla mnie takie ważne ;) Jeszcze raz, cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marzenia ważna rzecz , może po prostu są ukryte :D Bardzo dziękuję <3!

      Usuń
  8. Prowadzisz rewelacyjnego bloga <3
    z chęcią tutaj wrócę, jak tylko pojawi się nowy post :)
    pozdrawiam i życzę powodzenia :*
    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenia to coś pięknego, myślę, że każdy powinien je posiadać :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Your Post So Nice And Giveing Nice Information. You Want Personal Care and Beauty Products in Cheap Price click this website
    Alpinecart

    OdpowiedzUsuń