Natural

4/09/2017




Wiosna - z każdym dniem , natura budzi się do życia , wraz z nią my. To wspaniałe uczycie gdy każdego dnia idąc tą samą drogą ze szkoły widzę coraz więcej zieleni , więcej kwiatów. Budzą się rano na moją twarz przez nie zaciągniętą roletę ukradkiem pada słońce. Słychać śpiew ptaków pomimo tego że czasem pada deszcz i jest pochmurno. Zaczynają się długie spacery , dłuższe dni i krótsze noce.

To moja własna definicja wiosny czy wy także macie taką definicję , każdy ma własną. Już niedługo jedno z moich ulubionych świąt a mianowicie Wielkanoc czyli króliczki , kurczaczki , baranki , pisanki  i pyszna babka <3 oraz przede wszystkim odpoczynek który jest mi bardzoo potrzebny mam tyle planów lecz jak zawsze połowa z nich nie wyjedzie. Po świętach mogłoby się wydawać że mamy już wszystko z górki ale dla mnie to czas na poprawienie ocen jak i pewnie dla większej ilości z was.

W dzisiejszym poście bardzo wiosenne zdjęcia , nareszcie włożyłam uroczy wianek który dodaję wiele uroku tej stylizacji i pięknej pogodzie.






















Fot . klik

Kurtka - Bershka 
Spodnie - Secon hand 
Bluzka - sinsay 
Buty - Miejski sklep 

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Oj zdecydowanie ten wianuszek ci pasuje, sama chcę sobie w końcu taki zakupić, twój wygląda cudownie :)
    Ja też lubię Wielkanoc, bardziej boże narodzenie, tylko szkoda, że wypada ono w zimę.
    Świetna definicja wiosny, chyba mam podobną :)
    Bardzo spodobały mi się zdjęcia, mają cudowny wiosenny klimat!
    Widzę, że dodajesz co raz częściej posty. Mamy ten sam szablon i zauważyłam, że chyba nie poradziłaś sobie z ustawieniem aby pasek górny miał twoje własne nazwy lub wcale. Mam nadzieję, że wiesz, o czym mówię. Jeśli nie wiesz jak je usunąć, możesz do mnie napisać, a ci pomogę :)
    Życzę miłego dnia!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuje bardzo polecam zajrzeć do sinsay :) o ten wiosenny klimat właśnie chodziło <3 hymm nie zastanawiałam się nad tym bo myślałam że tylko ja to widzę :D napiszę do cb na insta
      Dziękuje wzajemnie <3 Buziak ;*!

      Usuń
  2. Bardziej lubię Boże Narodzenie od Wielkanocy, ale uroczyście obchodzę to święto. Śliczne, wiosenne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie nie potrafię zdecydować które lubię bardziej :) Dziękuje bardzo Buziak ;*!

      Usuń
  3. mam podobny wianuszek :D uroczo wyglądasz :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie wiosna to czas gdy wszystko budzi się do życia. Uwielbiam to obserwować :)
    Piękne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też! <3 Dziękuje bardzo Buziak ;*!

      Usuń
  5. Piękne włosy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, zdjęcia takie lekkie wiosenne :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, świetnie wyglądasz w tym wianku - jak pani Wiosna :D Kocham wielkanoc za króliczkowe ozdoby - moja rodzina chyba ma mnie dość za kolekcję króliczków z porcelany, która non stop się powiększa, szkoda że liczba królików nie chce się powiększyć, chociaż z moją królicą już jest jakbyśmy mieli 10 królików :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah jeju bardzo dziękuje <3! Hymm ciekawe zajęcie :) ja także mam niezłą kolekcję króliczków

      Usuń