Najpiękniejszy festiwal - Coachella 2017

4/17/2017




Hej dzisiaj miałam dodać post z moimi ,,sztos,, zdjęciami które zrobiłam nowym aparatem niestety mam drobne problemy techniczne , mam nadzieję że niedługo będzie już okej i będę mogła normalnie dodać post z tymi zdjęciami. Główny problem to to że komputer nie czyta aparatu :c. 


Coachella czyli jak dla mnie najpiękniejszy coroczny  festiwal muzyki i sztuki odbywa się dokładnie w Empire Polo Club , Indio , Kalifornia. 

Trwa 2 dni w tym roku zaczął się w sobotę i skończył w niedzielę i po prostu ten festiwal to goal! Bardzo chciałabym tam kiedyś być po pierwsze dlatego że stylizację wszystkich ludzi tam to kolejny goal ,wiele gwiazd i odbywa się w Kalifornii! Czyż nie jest tam cudownie? Może moje małe marzenie kiedyś się spełni. A teraz zapraszam na magiczne zdjęcia z festiwalu ;*!




Maffashion ♥







Ekipa Riverdale ♥




 
Madison! 



Vanessa 




   

Selena i The Weekend 










Louis podobno też się pojawił :) 

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Wszyscy mają serio super stylizacje i wyglądają na bardzo szczęśliwych :) Nigdy nie byłam na czymś podobnym, ale widziałam już o tym post gdzieś :)
    Miłego dnia !

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + trzymam kciuki za to, że uda ci się przesłać zdjęcia z nowego aparatu :)

      Usuń
    2. jasne <3 już niedługo powinno się udać :) nm się doczekać aby podzielić się z wami tymi zdjęciami

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że ekipa Riverdale tam była. Wyglądali świentie!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o tym festiwalu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo warto się nim zainteresować :)

      Usuń
  4. Vanessa zawsze wygląda obłędnie na tym festiwalu :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. O Louis <3 Moim wielkim marzeniem jest pojechanie na ten festiwal <3 No i jeszcze przecudowna Kalifornia <3

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny jest ten festiwal ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :D
    może wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje :)
    Powodzenia w spełnianiu marzeń, taki festiwal to na pewno wspaniałe przeżycie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie slyszałam wczesniej o tym festiwalu :) Czekam na kolejne posty!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam bardzo :) ojej na pewno niedługo się pojawi

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się ten festiwal, głownie jego klimat jak z lat 80' :D Bardzo podobała mi się Jesica Mercedes na tym festiwalu! Musisz koniecznie zobaczyć jej stylizacje :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi także <3 oo zapomniałam o jej zdjęciu , tak wiem była świetna jak to ona <3

      Usuń
  11. rewelacyjny blog i piękne zdjęcia <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń