Inspirations - jeans , flowers, minimal

4/06/2017





Hejka dziś inspiracje od jakiegoś czasu pomyślałam nad tym aby co jakieś 2 miesiące albo raz w miesiącu dodawać mix zdjęć inspirujących. Dzisiaj 3 główne tematy to minimalizm , jeans i kwiaty. 

Zaczynając od jeansu , już od najmłodszych lat patrząc na moje stylówki było one często z dodatkiem jeansowej kurtki , spódniczki lub coś podobnego. Do teraz mi to zostało uwielbiam jeansowe stylizacje są takie proste ale jednak zawsze wygląda to dobrze kto nie lubi jeansowych kurtek? Ja w prost uwielbiam w swojej szafie mam ich 3 i kocham. Tutaj macie kilka stylizacji właśnie w wydaniu jeansowym. :)







Minimalizm styl ubioru jak i wystroju lub po prostu życia. Uwielbiam minimalizm jak i w ubiorze tak i wielu innych sytuacjach.










Kwiaty - w okresie wiosennym gdy przyroda budzi się do życia kwiaty są nieodłącznym elementem mojego życia. Uwielbiam mieć świeże kwiaty w pokoju <3








You Might Also Like

10 komentarze

  1. Kocham jeansowe kurtki! Mam jedną w mojej szafie i mam ochotę na jeszcze jedną, jaśniejszą. Świetne inspiracje!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jeans mimo, że rzadko go zakładam :) Kwiaty - cudo!! Podoba mi się ten post :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :) Bardzo mnie to cieszy <3

      Usuń
  3. śliczne inspiracje. Bardzo mi się podoba to drugie zdjęcie z kwiatów! Świetne po prostu :) Widzę, że zmieniłaś nazwę bloga ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest świetne <3 tak , fajnie ze zauważyłaś :)

      Usuń
  4. świetne inspiracje,czekam na więcej takich postów.<3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jeans chyba w każdym wydaniu! ♥

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak ja! Piąteczka! Buziaczki ;*!

      Usuń