If I stay! - moja motywacja

4/26/2017




Odniesienie miało być do wieczoru z dnia 16-17 kwietnie 2017r

Spontaniczne , nie planowane obejrzenie mojego ulubionego filmu a mianowicie ,,Zostań jeśli kochasz,, to był dobry pomysł nie oszukując się to nie umiałabym się powstrzymać wiedząc że właśnie leci w telewizji. Standardowo skończyłam cała w łzach i.... wspomnieniach ten film to ogromny wysysacz łez idealny film dla nas dziewczyn!! Może nie każda dziewczyna się z tym zgodzi ale uwielbiamy porządne wysysacze łez. A co do wspomnień oglądają setny raz ten sam film powróciły do mnie wspomnienia z tamtego roku kiedy to pierwszy raz go obejrzałam i byłam zachwycona , przeżywałam go miesiącami i nie mogło się  obyć po sięgnięcie po książkę i dowiedzenie się jakie były dalsze losy Mii i Adama. Dokładnie rok temu w tym samym okresie czasu po raz pierwszy obejrzałam Zostań jeśli kochasz to był czas w którym rozwinęłam swoje pasje - blogowanie. Dlatego oglądanie tego filmu kolejny raz w tym samym okresie czasu  sprawiło mi podwójną radość i podwójne łzy. Pomimo że to już nie pierwszy raz gdy oglądam ten film to zawsze wyobrażam sobie jak bym oglądała pierwszy raz i bardzo boję się że Mia jednak nie przeżyje i czy będzie z Adamem.

Ciekawe czy za parę lat gdy wrócę do tego filmu znowu tak będzie. Czy do moich oczu napłyną łzy smutku spowodu że Mia traci swoją rodzinę i jednocześnie szczęścia że rozwijam swoją pasję , że wreszcie mam pasję jak Mia do muzyki klasycznej do wiolonczeli. Może kiedyś przed ważnym dla mnie dniem przypomnę sobie ten wieczór z zmarzniętymi rękoma i stopami  (standard u mnie ) siedząca z toną chusteczek owinięta w milutki
szlafrok w łzami spływającymi po policzkach oglądając swój ulubionym film , że dam radę tak jak Mia , nie poddam się i to będzie moja motywacja.

Może to jakieś przeznaczenie że ten film był akurat w tym okresie czasu , może to coś znaczy ,a może to czysty zbieg okoliczności ale wiem jedno dało mi to dużo motywacji i inspiracji do dalszej pracy nad sobą , nad blogiem - czyż to nie wspaniałe ? Jeden film a tak dużo zdziałał poprawił mi humor , co prawda ostatnio jest bardzo szczęśliwa ale ten film to po prostu - poezja!!

  Zwykły film kto by pomyślał że tyle zrobi w moim życiu!



























Fot. klik
Spodnie - DIY
bomberka - H&M
Kosuzlka- second hand 
Buty- adidas 

You Might Also Like

36 komentarze

  1. ŚWIETNA STYLIZACJA http://my-own-philosophyy.blogspot.com/2017/04/z-wiatrem-lub-pod-wiatr.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny look. Obserwuję. Zapraszam do mnie, zawsze się odwdzięczam :) Pozdrawiam, Ola XOXO
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie i bomberka to złoto! Świetna stylizacja :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. masz świetny wygląd bloga :)
    https://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja znowu lubię dobre filmy akcji :D

    Również obserwuję :)
    http://druga-strona-obiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo akcja to nie dla mnie nie przepadam
      Dziękuje <3

      Usuń
  6. Hello!! I love your blog !! your posts are really very interesting !! I wait in my blog, I have just published a post dedicated to the beauty of our hair. I wait for you
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spodobała mi się bomberka ! :) Świetnie się prezentujesz.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cool post, Darling! I really liked the photos <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription (I subscribed to your blogger) ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  9. lovely :)
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. amazing post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie oglądałam tego filmu więc jak znajdę trochę czasu to spróbuję zobaczyć.
    Piękny wygląd bloga ^^

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny post! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    instagram.com/weronikawachowiec
    facebook.com/veronicalucy

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam ten film i uważam, że jest genialny. Na końcówce rozkleiłam się jak prawie nigdy. Lubię filmy, które w jakiś sposób wpływają na nasze życie - dają nam do myślenia, motywują, pocieszają, pokazują, że nie wszystko musi być czasem idealne.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja standardowo przepłakałam cały gdy tylko się zaczął miałam łzy w oczach , nawet jak widzę zdjęcia z tego filmu to odrazu ryczę :C
      Zgadzam się uwielbiam takie film <3

      Usuń
  15. This is such a chic look! I love it!

    Stay in Style
    Karen @ Lookbook Store Blogspot

    OdpowiedzUsuń