Epidemia zazdrości!

4/02/2017





Zazdrość czyli coś z czym możemy się spotkać na porządku dziennym. Jednak czy warto zazdrościć?Warto tracić bliską osobę z powodu zazdrości ? Z czego właściwie bierze się zazdrość może z obawy że jesteśmy gorsi ? Z tego że czujemy , że ta osoba jest lepsza od nas ? Ale po co tracić życie na bezsensowną -zazdrość ? Pamiętajmy że zazdrość niszczy człowieka i dzięki niej tracimy naszych bliskich. Nie pozwól na to aby to uczucie zniszczyło wszystko co kochasz , zrób coś aby nie czuć tego. Kto z nas nigdy nie zazdrościł komuś ? Uczucie zazdrości może miałam w życiu kilka razy ale nie wobec bliskich osób. Zazdroszczę osobą które zobaczyły idola na żywo , ale jest to zazdrość nie szkodliwa. Nie pozwól aby ta ,,epidemia,, opanowała twoje życie , nie dopuść do tego!


Mam bardzo fajny pomysł na post który już niedługo zobaczycie , więc wyczekujcie! ;) 











Fot. klik

Spodnie - DIY
Bomberk- H&M
Koszulka- No name 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Zazdrość będzie zawsze, nie ma co się przejmować :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Ja bardzo często jestem zazdrosna, ale nie pokazuje tego, zabijam to uczucie w środku.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post and good photos!

    Can we follow each other ? :) follow me and i'll follow you back! i promise :) bye!!

    http://sabriellee.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio jak nigdy wcześniej dopadła mnie właśnie ta "epidemia" ze strony otoczenia, przez co pojawiają się miliony plotek, dobrze że nauczyłam się tym nie przejmować :) zdjęcia super, bardzo fajne spodnie :*

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń