13 reasons why!

4/23/2017



Hej! Postanowiłam nie robić przestoju na blogu pomimo że zdjeć z aparatu nie mogę jeszcze zgrać na laptopa (około środy , czwartku powinno być okej ).To znowu zdjęcia są z internetu bardzo tęsknię za przerabianiem zdjęć to mam te z których robię kolaże na razie musi mi to wystarczyć , zrobiłam sobie duży zapas notatek dla was na różne tematy ostatnio mam wenę do pisania.

Postanowiłam zrecenzować moje ostatnie uzależnienie czyli serial ,, 13 reasons why,, skończyłam go w około 4 dni bo miałam wolne i z jednej strony nie mogłam się doczekać jak go skończę a z drugiej jak każdy inny serial czy książkę byłam zrozpaczona i myślę sobie : 

- jak ja teraz będę żyć bez tego serialu ?

Pewnie wy też tak macie , takie typowe życie fangirl , ahh te nasze problem :D 


 I szczerze jestem zachwycona i stał się teraz moim ulubionym serialem na tle innych serialów które oglądałam i oglądam (SKAM i Riverdale ) to 13 reasons why to najlepszy serial jaki oglądałam. Pewnie słyszeliście o tym serialu ale zastanawiacie sie czy warto go obejrzeć zgadłam ? A więc miałam tak samo po twettach ludzi myślę sobie zacznę oglądać w przerwie świątecznej no i tak właśnie się stało i pokochałam ten serial z całego serduszka i jak bohaterów. No to może mały spojler :) 


Serial opowiada o Hannie która nagrała 13 kaset przed swoją śmiercią znajduję się na nich opowieści o 13 osobach w tym o Cley-u głównym bohaterze. Chłopak przez 13 odc odsłuchuje te 13 kaset sceny w serialu są przeplatane raz widzimy rzeczywistość co dzieję się teraz a raz gdy Hanna jeszcze żyła. Serial pokazuję jak mało rodzice wiedzą o swoich dzieciach ponieważ skąd maja wiedzieć jeżeli na pytanie ,,-Co u ciebie ?,, odpowiadają okej , spoko , dobrze po prostu duszą w sobie prawdę. Uczy nas jak osoby wokół nas są okrutne.

Nigdy tak dużo nie płakałam na żadnym serialu , jest na prawdę bardzo wzruszający - tzw. wysysacz łez!! Serial bardzo mną wstrząsnął i w jakimś stopniu wpłynął na moje życie. Kocham uwielbiam i polecam serdecznie <3 O mało bym nie zapomniała napomnieć o tym że serial powstał na podstawie książki


















You Might Also Like

7 komentarze

  1. Ostatnio skończyłam oglądać ten serial i wow! Jeszcze żaden z seriali nie wstrząsną mną tak mocno jak ten. Wciągający a jednocześnie dający do myślenia. Mam nadzieję, że drugi sezon niedługo się pojawi! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię wzruszających filmów i seriali. Po horrorach się boję, więc zostają mi komedie! Nie słyszałam o tym serialu :) Życzę powodzenia w przegraniu tych zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście uwielbiam komedie romantyczne ale takie mega wzruszające żeby móc się wypłakać :D Już niedługo hah<3

      Usuń
  3. Uwielbiam ten serial! Tak samo jak Skam i Riverdale. Tak bardzo mi szkoda, że się skończył, a chłopka, który gra główną rolę pokochałam. Świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak ja ! Podobno ma być 2 sezon czego na prawdę nie mogę się doczekać <3 ja tak samo i większość bohaterów <3

      Usuń
  4. I see everyone is talking about this, and I didn't watch yet, but it seems interesting :)


    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń