Ulubieńcy marca

3/25/2017




Hejka dziś postanowiłam przygotować dla was ulubieńców marca , nie miałam ich wielu w tym miesiącu ale myślę , że wam się spodoba. 





W tym miesiącu miałam mnóstwo ulubieńców z tej kategorii

KAMIL BEDNAREK Feat MATHEO - TALIZMAN
Taco Hemingway - "Deszcz na betonie" (prod. Rumak)




Piąta fala - jeżeli ktoś lubi filmy z kosmitami i mocami nadprzyrodzonymi to film jest dla was idealny.

Był sobie pies- gdyby nie to że poszłam na to do kina to pewnie bym nie obejrzała , film tak piękny , że łzy leciały mi prawie cały seans , wyszłam z seansu taka zryczana , a co najlepsze to nie był jakiś wymuszony płacz jak na innych filmach czasami. Film piękny i bardzooo polecam




Szare mydło 


To mydło jest świetne do twarzy , naprawdę gdy macie jakiś trądzik to polecam myć nim twarz!
To które ja mam jest z Białego Jelenia.


Matowe pomadki 


Jedną z nich pokazywałam wam w haul-u zakupowym i jest to ta bardziej naturalna ale ostatnio postanowiłam kupić tą ciemniejszą i także jest świetna





Carmex 

Ochrona pomadka,  do której kupna podchodziłam chyba z rok i jakoś na początku marca poszłam do Rossmana i była na nie promocja więc postanowiłam ją kupić





Żelki brzoskwiniowe - brzoskwinie uwielbiam to jedno z moich ulubionych owoców tak samo jest z żelkami kocham żelki brzoskwinie + żelki = ♥ (można je kupić w Biedronce)


Kulki o smaku pizzy -   są takie przepyszne i idealne na przekąskę
UWAGA! 

Są bardzo wciągające , jak zaczniesz jeść nie możesz skończyć :)




Piąta fala- gdy obejrzałam film oczywiście musiałam sięgnąć po książkę , książka ma o wiele więcej szczegółów niż film ( tak jak to zazwyczaj bywa ) wiele scen które są w książce nie ma ich w filmie. Książkę zamówiłem też dlatego że chciałam dowiedzieć się co się stało dalej bo film nie ma kontynuacji :c , zamówiłam więc całą trylogię (3 części ) pokazuje wam na razie 1 część. Niestety 2 do mnie nie przyszła , pomimo że książki wyszły dawno nie mogę znaleźć drugiej części czyli Piąta Fala Bezkresne morze będę musiała się jeszcze wybrać do Empika , bo przejrzałam wszystkie księgarnie w moim mieście i nie znalazłam 2 , dostępne są tylko 1 i 3 które już posiadam



You Might Also Like

34 komentarze

  1. Ciekawi ulubieńcy ;)
    "Był sobie pies" to wspaniała historia. Również bardzo mnie wzruszyła, nie pamiętam kiedy ostatnio tak płakałam przy filmie...
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo ulubieńców w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pomadki matowe z rossmana są super, sama mam jedną z nich ;)
    Planuję pójść za tydzień w piątek do kina na właśnie ''Była sobie pies'' - podobno cudowna historia.
    Te żelki pyszne, ale nie wiem czemu zawsze po nich bolą mnie zęby :o
    Miłego weekendu!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam :) Hah bo są dość twarde jak to żelki :D Dziękuje i wzajemnie <3

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia. Deszcz Na Betonie kojarzy mi się tak bardzo z wakacjami. świetni ulubieńcy.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również byłam w kinie na ,,Był sobie pies" Ryczałam na nim jak małe dziecko.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy! Muszę skompletować moją kosmetyczkę i kupić nowe błyszczyki i pomadki :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam te pomadki :)
    Robisz piękne grafiki :D
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam ! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubie szarego mydła. Jakoś ne mogę znieść jego zapachu. Natomiast te pomadki z Lovely uwielbiam! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego zapach nie jest za ciekawy lecz jak dla mnie jest świetne, ja tez <3

      Usuń
  9. Bardzo lubię te pomadki z lovely! świetne są. Carmex też posiadam, również jestem zadowolona. Pozdrawiam serdecznie!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda <3 Dziękuje również pozdrawiam <3 Buziak;*!

      Usuń
  10. Bardzo fajni ulubieńcy, super ze zawarłaś w nich również muzykę i filmy a w nim "był sobie pies" wybieram się na niego od dłuższego czasu ale ciagle nie mam chwili, wiec mam nadzieje ze grają go jeszcze w kinach :p zwłaszcza, ze tak pozytywnie go opisałaś :)
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i bardzoo polecam się wybrać <3

      Usuń
  11. Świetni ulubieńcy, ja również bardzo polubiłam te pomadki:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje , tak są świetne <3

      Usuń
  12. I love these lipsticks !!


    would you like to follow for follow ? let me know on my blog <3

    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  13. Carmex to życie, a te żelki są pyszne! Fajny blog, często wpadam. Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takk <3 Dziękuje bardzoo <3 Buziak;*!

      Usuń
  14. Mam tą bledszą pomadkę z lovely i nawet ją lubię :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaintrygowałaś mnie tą 'Piątą falą'. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta pomadka ochronna z Carmexa jest naprawdę świetna, muszę kiedyś wypróbować ten smak :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń