Prawdziwa fanka

3/19/2017





Od czego by tu zacząć , pewnie od początku jak to wszystko się zaczęło pewnie myślicie co się zaczęło ? 
Moja przygoda w fandomie , jestem Directionerką od 5 lat do fandomu wstąpiłam w 2012 roku dokładnie jakoś przed świętami. Szczerze to na początku nie angażowałam się jakoś w sprawy fandomu ale z każdym rokiem czułam się coraz bardziej przynależna do tego fandomu , bardziej zżyta z wszystkimi Directionerkami. W tej chwili bardzo doceniam te lata w których One Direction nie było w zawieszeniu :C. Bo jak pewnie większość osób wie 1D zawiesili zespół niedługo minie rok.. i wszyscy którzy mają idoli wiedzą co ja w tej chwili czuję. Bardzo liczę na to że w końcu wrócą i miałam ostatnio taką wielką nadzieję gdy oglądałam galę na której pojawił się tylko Liam że cała czwórka ,,śmieszków,, może zaraz wejdzie na scenę i powiedzą że odwieszają zespół ale nie ..... nic się nie stało oprócz tego że Liam wyglądał 😍😍. Urocze z ich strony było że podziękowali za całe to głosowanie że poraz kolejny wygraliśmy! 

Pierwsze załamanie było w roku 2015 gdy z zespołu odszedł Zayn którego nadal uwielbiam i nie mam pojęcia czemu niektórzy nie mają dla niego szacunku , w końcu to jego wybór. 

"Pięciu chłopców dotarło ze schodów na szczyt świata. Niestety po drodze zapomnieli że jeden z nich na lęk wysokości" 


Kolejne 2016 gdy zawiesili zespół to chyba była totalna załamka , na początku nie umiałąm w to uwierzyć że oni tak na prawdę ale jednak w tej chwili tak bardzo za nimi tęsknię , właśnie w takich chwilach doceniamy to co było kiedyś. Do tego chłopcy tworzą własne płyty cieszę się z tego ale.. czy o tak dużo proszę chcę ich spowrotem razem. 


Zawsze wszystkich kocham tak samo ale z po pewnym czasie każdy zaczął się pytać kogo najbardziej i musiałam wreszcie podjąć decyzję którą widzicie na zdjęciach. Ale nadal uwielbiam ich wszystkich tak samo. 

Nie byłam na żadnym ich koncercie i bardzoo zazdroszczę wszystkim osobą które widziały ich na żywo. Nigdy w nich nie zwątpię , nie przestanę wierzyć że wrócą , na zawsze w moim sercu. 

A wy jesteście w jakimś fandomie? 













































You Might Also Like

21 komentarze

  1. Pamiętam jak byłam nastolatką to takim zespołem za którym dziewczyny szalały był wówczas Backstreet Boys :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się zmienia a co do tego zespołu to mniej więcej go kojarzę :)

      Usuń
  2. kiedyś też ich lubiłam ale jak Zayn był :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem praktycznie nic o 1D, a także nie jestem nikogo fanką, ogólnie to nie znam zespołów muzycznych, a słucham tego, co wpadnie mi w ucho. Nawet nie wiedziałam, o ich zawieszeniach zespołu, dowiedziałam się tego teraz, tutaj :)
    Może zrobisz jakieś DIY :) ?

    Miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także zazwyczaj słucham co wpadnie mi w ucho :) Niestety już niedługo mija rok :c z chęcią zrobię coś wiosennego najlepiej dam ci znać jak coś wymyśle :)

      Usuń
  4. fajny blog ) http://my-own-philosophyy.blogspot.com/2017/03/mam-fioa-na-punkcie.html?spref=fb

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słucham 1D i chyba mnie słyszałam żadnej ich piosenki no chyba, że jakaś była w radiu :) Nie należę też do żadnego fandomu. Mam kilka zespołów, wykonawców których lubię ale to wszystko :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że masz idoli. :)
    Pozdrawiam, mój blog ←

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również mam idola tylko jest nim aktor :)
    Piękne masz włosy :)
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje!!
    Pozdrawiam ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post dear. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię tego zespołu, ale cóż - wiem co czujesz! Jakieś 8-10 lat temu szalałam za zespołem RBD, oni byli z Meksyku ale raz mieli trasę po Europie i mieli być w Polsce... uzbierałam pieniądze ale niestety okazało się, że odwołali występ w PL. Myślałam, że się załamię ;) A potem na dodatek zespół ogłosił koniec. Jakież było moje rozczarowanie wtedy! I nadzieja, że może jednak się zejdą, że zdołam ich zobaczyć na scenie wszystkich razem.
    Teraz jako dorosła osoba zmieniłam gust muzyczny ale też śledzę niektórych na Instagramie, widzę, że każdy z nich ma swoje życie, rozwijają się w swoich pasjach, nie chcieli być w wieku 30 lat idolami nastolatków tylko realizować się w innych pasjach - aktorstwie, reżyserii, tańcu czy śpiewie, a zespół niestety im to uniemożliwiał. Albo poświęcili się całkowicie rodzinie. To ich życie, trzeba to zaakceptować i kibicować im :)
    jak masz chęć to wpadnij do mnie na konkurs, do wygrania są 3 chokery :)
    http://purpurowakaruzela.blogspot.com/2017/03/spring-giveaway-3-choker-necklaces.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku to naprawdę smutne :c dziękuje bardzo za ten długi komentarz, tak samo jest z chłopcami po prostu dorośli , chcą wreszcie mieć własne rodziny i oczywiście że im kibicuje i jak najbardziej obserwuje ich na różnych społecznościach i cieszę się że u nich okej <3

      Usuń
  10. A ja w ogóle nie znam tych artystów :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń