Mix zdjęć- Instagram

3/03/2017






Hejka! Od dawna nie było u mnie takiego posta a że ja ostatnio mam wszystko tak bardzo słabo zorganizowanie to posty pojawiają się tylko w weekendy , niedługo mam taką nadzieję ,że to się poprawi ale pewności nie mam , po szkole jedyne o czym myślę to :

-Co dziś na obiad ? 


- Czy mogę już iść spać ?




Dziś byłam na zakupach , kupiłam przepiękną liliową bomberkę widoczną na zdjęciu :) 





Ten piękny zeszyt z flamingami jest z Biedronki tak samo jak ten przepyszny donat , w spólnym zestawieniu wyglądają pysznie 



Sobotni no life i mój ulubiony serial Riverdale 








Kto nie kocha pizzy ?

Kakao z bitą śmietaną :) 



Jedne z ulubionych książek ulubionej autorki 




Znowu jedzonko <3





You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ale cudowne zdjęcia! Na koniec jest najlepsze zdjęcie- uroczy kotek ♥
    Riverdale jest spoko serialem, jednakże nie zachwycił mnie. :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah<3 Ja osobiście z niecierpliwością czekam na każdy nowy odcinek :)

      Usuń
  2. Piękne ! Bomberka ma śliczny kolor, a zeszyt i pączek z biedry to rzeczywiście idealne połączenie :)
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zakładce ''kontakt'' znalazłam twój instagram ale niestety chyba link jest uszkodzony, ponieważ nie mogę wejść na twój profil.

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo<3 Hymm postaram się naprawić ten problem :)

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia! :)
    Gdzie kupiłaś kurteczkę ? :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna bomberka *-* Też ostatnio zaczęłam oglądać "Riverdale" i nie mogę się doczekać kolejnych odcinków :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny kolor tej bomberki! uwielbiam je! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, inspiracyjne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia, a kiciuś słodki :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Zjadłabym tego donata :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre pytanie! Kto nie kocha pizzy! Świetne zdjęcia <3
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń