Mały potworek!

3/29/2017






Od zawsze powtarzałam że jestem optymistką i jestem taka pełna radości i oczywiście wiecznie uśmiechnięta, a tak naprawdę coraz częściej wychodzi ze mnie taki mały potworek który patrzy na świat bez okularów które często przysłaniają jego niedoskonałości. I pomimo , że chce staram się być dla siebie , dla przyjaciół, rodziny , dla was pozytywna to nie umiem... w ostatnim czasie widzę w samej sobie wiele zmian ,wychodzi ze mnie mały stworek potworek (:P)  który potrafi spać całymi dniami i jest wiecznie zmęczona- dojrzewanie ? Być może jestem w takim wieku że to raczej prawdopodobne. Coś po prostu we mnie pęka i bum pojawia się potworek , który zaraża wszystkich swoim złym humorem. Każdy może mieć zły dzień , tydzień , miesiąc może nawet rok. Są to dni w których nasza ulubiona koszula źle na nas leży , spodnie źle się układają , wszystko wypada z rąk - każdemu czasem się przydarzają takie dni!

Chyba jestem realistką , a może pesymistką ?


Pat­rzę przed siebie i widzę op­ty­mizm, lecz po­woli zżera go realizm` 

Naj­większy ry­wal moich marzeń i nadziei - realizm 
Nie dotyczące tej notatki :

Bardzo dziękuje za tylu obserwatorów i moim celem do wakacji jest 100  jestem bardzo wdzięczna za każdą obserwacje




























Fot klik

Koszulka- Lacoste
Spodnie - H&M 
Buty - Adidas 


You Might Also Like

19 komentarze

  1. Jesteś niezwykła :) prowadzisz mega interesującego bloga, każdy post robi na mnie ogromne wrażenie i widać postępy Twojej pracy, mam nadzieję , że jeszcze wiele osiągniesz, trzymam za Ciebie kciuki kochana <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja choć jestem pewna, że następne będą w jeszcze lepszej scenerii. Bardzo dobrze wykonane zdjęcia, widać na nich radość :)

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 zdjęcia akurat sprawiają że na mojej twarzy pojawia się uśmiech :)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja. Ja także jestem wiecznie zmęczona chociaż czasem udaje mi się to pokonać.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pewna że do wakacji uzbierasz nawet więcej niż 100 obserwatorów :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Linia między realizmem a pesymizmem chyba jest cienka :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy czasami ma gorsze dni, najważniejsze jest to, żeby potrafić się po nich pozbierać i iść dalej nie oglądając się za siebie :)

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zawsze myślałam, że jestem optymistką ale czasami wszystko dla mnie jest takie szare.. No cóż chyba takie dni zdarzają się każdemu :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zdjęciach w ogóle nie wyglądasz na takiego pesymistycznego potworka:) Myślę, że z czasem przejdzie:)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hha ah te zdjęcia <3 Na zdjęciach nie bo sprawiają mi bardzo dużo radości

      Usuń
  9. aj też tak czasem miewam mimo, że również należę do osób pozytywnych. Każdy czasem ma gorszy dzień :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń