I appreciate!

3/08/2017





Codziennie rano narzekamy na to że znowu musimy wstać , znowu idziemy do szkoły , znowu widzimy korytarz pełen fałszywych ludzi i tych którzy są dla nas ważni - przyjaciele. Narzekając na to wszystko zawsze myślę :

,,- jakie mam szczęście , że mam w swoim życiu wyjątkowe osoby , że mam rodzinę którą kocham i jestem kochana, mam swoją pasję którą mogę rozwijać, mogę się uczyć!,,

I to zastanowienie :

- ,, Hymm niektórzy budzą się w miejscach gdzie nie mają żadnej bliskiej osoby ,nie mają kochającej rodziny i codziennie modlą się o lepsze jutro , nie mogą rozwijać swoich pasji

Doceniam bardzo to że mogę być tu gdzie jestem i cieszyć się chwilą robiąc to co kocham i być kochaną. Nieliczne osoby mają to uczucie spełniania się , jeżeli nie znacie tego uczucia to życzę wam abyście go zaznali.

Co prawda żyję w czasach gdzie internet odgrywa główną rolę w życiu większości ludzi to - cieszę się pomimo  tego wszystkiego co się dzieję w okół to jestem szczęśliwa , że nie muszę teraz uciekać z kraju , żyję w spokojnych czasach - niektórzy nie mieli tego szczęścia!
























Kurtka - Second Hand
Bluza- Gap
Buty- Miejski sklep

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Nie jest ci zimno? Na prawdę? Super zdjęcia, bardzo ładne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepło było a poza tym na zdjęciach nie byłam zbyt długo więc nie zmarzłam :) Dziękuje kochana <3

      Usuń
  2. Zgadzam się z twoimi poglądami, lubię czytać twoje przemyślenia :)
    W kabaretkach bardzo ładnie wyglądasz, choć ja bym zamarzła!
    Miłego dnia kobiet! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dziękuje miło mi <3 Hah było naprawdę ciepło :)

      Usuń
  3. Masz rację jesteśmy szczęściarzami. Mimo, że borykamy się z różnymi problemami to tak naprawdę mogło być o wiele gorzej. Śliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Staram się nie narzekać bo wiem, że niektórzy mają gorzej. Nie mam źle. Kiedyś może nie umiałam tego docenić ale to się zmieniło :)
    Super zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądry post, masz rację, szkoda życia na ciągłe narzekanie !
    Bardzo ładne zdjęcia !
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja, nie każdy ma kochającą rodzinę i przyjaciół jak i nie każdy może rozwijać swoje pasje, dlatego powinniśmy wstawać codziennie z uśmiechem na twarzy (chodź często jest to bardzo trudne) i cieszyć się z każdego dnia :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że tak nie jest to łatwe ale powinniśmy się przynajmniej troszkę postarać

      Usuń
  7. super stylizacja w połączeniu z kabaretkami :)

    Pozdrawiam

    I feel only apathy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i miło że ci się podoba <3

      Usuń
  8. przesliczny zestaw z tymi kabaretkami!

    zajrzyj do mnie ➡ olipaws.blogspot.de ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny post, naprawdę aż szkoda mi było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejuś że nie zmarzłaś! Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń