Tag: Mój styl

2/13/2017



1.Opisz swój styl w 3 słowach.
wygodnie , klasycznie i nie wiem 

2.Spódnica vs sukienka?
Częściej chodzę w spódniczkach :).

3.Jakie buty najbardziej lubisz nosić? 
Trampki , psują do większości rzeczy 

4.Ulubiona stylizacja do szkoły/pracy?
Przede wszystkim uwielbiam chodzić w czarnych getrach i zwykły t-shirt + kurtka dżinsowa, sweterek lub bluza
Albo
Czarne spodnie i biała koszula <3

 5. Jakiego koloru w twojej szafie jest najwięcej?
Nie ograniczam się ale ostatnio uwielbiam bordo <3 mam już całkiem dużo rzeczy w tym kolorze ale przeważa biel 

6. Do szkoły plecak czy torba? 
Plecak bo jest mi wygodniej 


7. Malujesz się?
Nie , zazwyczaj nie mam czasu ale jak już znajdę chwilkę to używam tylko korektora na zamaskowanie niedoskonałości 

8. Jesteś oryginalna?
Nie sądzę :D, ale noszę po prostu to co mi się podoba 

9. Ulubione sklepy z ubraniami?
Moje ulubione sklepy to: Sinsay, New Look , H&M <3 


10. Wzorujesz się na jakiejś celebrytce/kimś znanym?
 Ym raczej nie!

11. Ulubiona blogerka modowa?
Jest to Maffashion , Julia Janulewicz , luska-everywhere <3 

12. Trampki vs baleriny?
Zdecydowanie trampki 


13. Jaką fryzurę nosisz najczęściej?
Najczęściej chodzę w rozpuszczonych włosach 

 14.Malujesz paznokcie?
Czasami :)















 * gdy próbuję być poważna :D


















Kurtka - H&M 
Spodnie , szaf- Miejski sklep 
Sweterek- X

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Fajny tag. Też bardzo lubię sklep Sinsay i najczęściej chodzę w rozpuszczonych włosach :)
    Piękne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również stawiam na plecak do szkoły, jest o wiele wygodniejszy :)
    Sinsay jest moim ulubieńcem jeśli chodzi o sklepy ;)
    Miłego poniedziałkowego wieczoru :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny szal i kurtka :D Ja też najczęściej kupuję w Sinsay, bardzo podobają mi się tam ubrania i dodatki ;)
    Pozdrawiam serdecznie :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 mi także :) Buziak ;*!

      Usuń
  4. Super zdjęcia!!!
    Ja również wole plecak do szkoły jest bardziej wygodny niż torba na ramię :)
    Mało brakuje mi do 180 obserwatorów. Pomożesz?
    Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bordo to cudowny kolor, też u mnie się coraz więcej go pojawia :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :*:)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :) śliczny sweterek i kurtka :*
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Great!

    anyway, wanna follow each other? (GFC and on instagram if you want). Follow me, let me know on my blog and I follow you :)
    http://astbakay.blogspot.ru/
    https://www.instagram.com/st_bakay/

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the look! And the red jumper looks so nice on you!

    Regards from Spain!

    Two on the Road

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń