Haul zakupowy 💄👗

2/25/2017




Hejka dziś haul zakupowy na moim blogu tego typu posty nie są spotykane ale uzbierałam kilka rzeczy a więc zapraszam :)



Spodnie H&M 49;99 zł polecam bardzo wygodne , cena też jest oki i w ogóle mają piękny kolor dżinsu taki trochę podchodzący pod stary dżins






 Mały wysepkowy sklepik w galerii około 30 zł

Od dłuższego czasu chciałam zmienić obudowę i bardzo podobają mi się złote , różowo -złote i postawiłam na coś klasycznego.









Koszulka Sinsay w przesłodkie kotorożce 😂 29;99










Sweterkowa bluzka Atmosphere  co do ceny nie mam pojęcia,  jest milutki i klasyczny na plecach jest suwak 






Spodenki Sinsay znalazłam ostatnie i kosztowały około 15 zł i ja uwielbiam takie zwykłe dresowe spodenki są idealne do spania a latem do typowych lezy days




Na portfel czaiłam się już od 2 miesięcy za każdym razem jak byłam w Sinsay to tak to odkładałam i nareszcie kupiłam 👍 jest okej 10 zł



Bluzka raczej nie na ten czas ale na lato będzie świetna New Look cena nie mam pojęcia 





Pomadka matowa z lovly śliczny ,dość naturalny kolor nr 4 , 10 zł z groszami ,  jedynym jej minusem jest to że po umalowaniu nie wysycha dobrze i się trochę klei ale jest na prawdę trwała 







You Might Also Like

33 komentarze

  1. Bardzo fajne rzeczy, sama większość bym kupiłam .Uwielbiam ciuchy z Sinsay choć czasem ciuchy są strasznie nie porządne. Ale większość jest ok :) Super ta bluzka masz racje będzie idealna na lato :) Co do pomadki, mam ją również i ja nie mam do nich zastrzeżeń. Mi nie lepi ust, ale kolor trochę zbyt mocny chyba wybrałam :P Świetne zakupy, bardzo podoba mi się kolor portfela, szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda w w środku.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO o twins :D Ah o tym coś wiem mam koszulkę która po pierwszym praniu cała się zmechaciła. Oo uwielbiam ciemne kolory ale niestety nie mam gdzie nosić :/ na początku taki był zamysł ale coś poszło nie tak :D

      Usuń
  2. Koszulka bardzo ładna.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam portfelik, ale inny wzór ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pomadka wygląda zachęcająco, może się skuszę :)


    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oja! te spodnie to zdecydownaie moj faworyt! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny haul :) Też mam tą pomadkę z Lovely ale mi się nie klei i ładnie wysycha :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 Hymm może z moją jest coś nie tak

      Usuń
  7. Super rzeczy udało ci się ostatnio kupić! :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że się podobają <3 Buziak :*!

      Usuń
  8. Uwielbiam Sinsay! Ta bluzka w kotorożce skradła moje serce ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nowości kochana, spodenki mi wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą pomadke i jest świetna! Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie rzeczy sa boskie ;3 jednakze zdecydowanie moim faworytem sa te spodnie z wysokim stanem ;3
    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że ci się podoba <3 Miło mi! Buziak;*!

      Usuń
  12. Super zakupy. Ciągle szukam jeansów w takim kolorze jak twoje :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie ty masz świetne nogi! Pozdrawiam ciepło

    http://annesthesie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba tylko na tym zdjęciu :) ale dziękuje :D

      Usuń
  14. super rzeczy kupiłaś ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Zapraszam również na snapa prowadzonego przez różne osoby z bloga,yt czy ig
    bestgirlsteam7

    OdpowiedzUsuń