Wyloguj się!

1/30/2017




Od dłuższego czasu często miewam dni w których chcę się zamknąć w pokoju wyłączyć telefon odciąć się od rzeczywistości i od tych całych fejsbuków , instagramów , snapchatów ( tak specjalnie  to napisałam źle :). Mam po prostu dość takie of line. W moim przypadku jest to kilka godzin a gdy włączam telefon to tysiące nie odebranych połączeń ,: Dzwoniła mama nagrała się na poczcie , napisała sms oddzwoń martwię się!!! Tona fejsbukowych powiadomień , o jakiś głupich grupach typu like za like. Nie obchodzi mnie to wszystko że Kasia chce dobić 1K lajków pod profilowym. Co Ci te lajki dają ? Ah zapomniałam Lajki życiem.Pomimo że żyję w tych chorym społeczeństwie nie mam zamiaru taka być to po prostu chore!!




Pewnie nie tylko mnie to denerwuje ale pomimo , że czasami lubię się po prostu wylogować to nie umiałabym żyć bez telefonu trudno to przez to nie jest moja wina w jakim społeczeństwie żyję.

Ale wylogować się z życia ? Jak dla mnie to właśnie wyłączenia telefonu zamknięcie się w swoim pokoju tylko ja i moje 4 ściany , kocyk i herbata! Najlepsze uczucie ever.

Jaki jest wasz pogląd na to wszystko ? 
































fot .klik

Kurtka, szal ,spodnie - miejski sklep 
Buty- CCC
Czapka- Sinsay 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Odkąd pracuję, mam odwyk od wszystkich portali społecznościowych. Fakt - jak mam wolny czas to przesiaduję na nich i zazwyczaj potem żałuję, że marnuję tyle czasu na internet ;p

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. to fakt, cenię sobie takie chwile wyłączenia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak ja :) NA pewno wpadnę Buziak ;*!

      Usuń
  3. Coraz częściej mam takie dni w których wylogowuje się ze wszystkiego. Zamykam się w pokoju, biorę książkę , kocyk ,herbatę i jest idealnie <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo :) też tak uważam <3 Buziak ;*

      Usuń
  4. Ja jak wyjdę gdziekolwiek bez telefonu to nie czuję się bezpiecznie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja staram sie zyc bez telefonu od czasu do czasu, ale ostatnio stalo sie to troche niemozliwe, tyle jest do zalatwienia..
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie także to nie możliwe :c

      Usuń
  6. Mądrze napisane. Ja staram się robić sobie przerwy od telefonu i internetu, ale kończy się to z marnym skutkiem. Niestety.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądrze piszesz, ale całkowicie z życia się niestety wylogować nie da :)

    OdpowiedzUsuń