Ulubieńcy stycznia

1/24/2017





Hejka mamy połowę stycznia ja już przychodzę do was z ulubieńcami. Mam ich na prawdę sporo jak na mnie , pomyślałam że dawno ich nie było.



Jedzenie i picie 
             
             Ulubieńca jedzeniowego nie mam w tym miesiącu ale za to mam 2 herbaty!


Herbatka  malinowa z Herbapolu jest przepyszna uwielbiam ten smak i do tego gdy dobrze się zaparzy smakuje jak sok malinowy :)



Tą herbatę mogliście zobaczyć w poprzednim poście. Przepyszny intensywny smak i zapach przeważa tu głównie mango ale brzoskwinie także czuć :)





Kosmetyki 



 Krem matujący z Under Twenty jak dla mnie jest świetny!
Kolejna produkt z Under Twenty to tonik który świetnie oczyszcza twarz mega go polecam 








Matowa pomadka z lovly którą uwielbiam jest ona mocno inspirowana kosmetykami  Kylie Jenner , ale jest świetnym zamiennikiem właśnie jej kosmetyków :) 


Dwa lakiery bordowy z Rossmana (Wibo) a drugi jest z Avonu 


Książki 





Książki mojej ulubionej autorki 
''Ten jeden dzień'' to pierwsza część a ''Ten jeden rok'' druga. 

 Mały spoiler : 

Dziewczyna postanawia wyjechać do Paryża z niedawno poznanym chłopakiem na jeden dzień chłopka ją tam porzuca. Dziewczyna zrozpaczona cały czas o nim pamięta , dokładnie pamięta ten dzień , postanawia jechać tam kolejny raz i odszukać go. 

W pierwszej części opowieda nam to wszystko ta dziewczyna a w drugiej cześci się zawiodłam bo myślałam że będzie ciąg dalszy a jednak w drugiej części opowiada nam o tym wszystkim ten chłopak 

Ale polecam przeczytać! ♥

Muzyka 

KaeN feat. Kamil Bijoś - Kim jestem
Alvaro Soler - Libre ft. Monika Lewczuk

Clean Bandit - Rockabye ft. Sean Paul & Anne-Marie [Official Video]

Monoir & Osaka feat. Brianna - The Violin Song (Official Video)

Matthew Koma - Kisses Back

Agnieszka Chylińska - Królowa Łez [Official Music Video]

Beata - Upilam Sie Toba





Filmy 

Osobliwy dom Pani Peregrine
Szczęściarz 
Powidoki 


You Might Also Like

26 komentarze

  1. Tydzień został do końca stycznia, więc chyba nie jest to połowa haha :D Lubię bardzo piosenkę Libre. Książki nie znam, a lakier z Avonu (złoty) bardzo mi się podoba. Dużo słyszałam na temat tego, że pomadki z konturówką z lovely to dobry zamiennik kosmetyków z Kylie, dlatego chciałabym niedługo sobie ją kupić, jednak trochę inny odcień niż twój, taki kawowo-różany :) Herbatka musi być przepyszna :))

    Gorąco pozdrawiam ! MÓJ BLOG - serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah straciłam rachubę czasu! Bardzo polecam wypróbować te pomadki są świetne :)
      Również pozdrawiam! Buziak ;*

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten produkt do ust, od czasu kiedy go posiadam ciągle go używam :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny :) Zastanawiam się nad kupnem jakiegoś innego koloru :)

      Usuń
  3. Fajni ulubieńcy, lubię takie herbatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ci się podobają :) Ja też! Buziak ;*

      Usuń
  4. Uwielbiam malinową herbatę ♥
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  5. Herbatę uwielbiam każdą, także myślę, że wspomniana wyżej również przypadłaby mi do gustu! Piękny kolor tej pomadki i kredki! Muszę koniecznie uzupełnić swoją kosmetyczkę! Buziaki!:*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy, również uwielbiam malinowe herbaty i w ogóle wszystko co malinowe.

    juulles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja w sumie także maliny są mniam :D Buziak ;*

      Usuń
  8. Będę musiała spróbować tą malinową herbatkę!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam daj znać czy ci smakuje :) Buziak ;*

      Usuń
  9. Lubię tą herbatkę z mango i brzoskwinią :) Poluję na tą pomadkę z Lovely. Fajni ulubieńcy :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poluje na inne kolory niestety nie mogę znaleźć kolorku który mi się podoba :C Dziękuje <3 Buziak ;*

      Usuń
  10. Herbatkę z Liptona uwielbiam <3
    Muszę kupić ten zestaw kosmetyczny :D
    Lakier z Wibo ma przepiękny kolor.
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak ja! :D Polecam! M=Na paznokciu świetnie komponuje się z tym złotym :3

      Usuń
  11. Lakier z Wibo jest genialny, mam ten sam :) A tę herbatkę z Liptona bardzo chciałabym spróbować :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO to piąteczka! pyszna jest polecam<3

      Usuń
  12. Uwielbiam wszystkie herbaty Liptona, ale nie wiem, dlaczego znalazł się na tej liście podkład z Under20, bo mi kompletnie się nie sprawdza... Świetni ulubieńcy! Uwielbiam czytać takie posty, szczególnie w twoim wykonaniu ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja próbuję ostatnio wszystkie :D Serio ja ostatnio używam go i jak dla mnie jest ok ;) Dziekuję bardzo <3 Buziak ;*

      Usuń
  13. Kocham tą pomadkę! Ja mam ją w odcieniu Neutral Beauty, ale poluję też na Milky Brown, niestety nigdzie nie ma :(


    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ♥
    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń