Szkolna rywalizacja

1/11/2017






Ona ma 5 , a ja 3 hymm ona nie może być lepsza ode mnie. Wieczna rywalizacja jest męcząca i w końcu staje się to obsesją nie myślisz o niczym innym  tylko o tym że musisz być lepsza. Powiem szczerzę , że ja także tak miałam bo chciałam sobie udowodnić że potrafię , umiem , a może jednak nie dla siebie ? Tak przyznaję że to nie było tylko dla samej siebie a także chciałam udowodnić innym , że mogę jeśli się bardziej postaram. W tej chwili jestem zanudzona każdą lekcją oczywiście prócz mojej ulubionej Języka Polskiego oraz na Językach obcych Angielski i Niemiecki lecz Polski jest najlepszyyy! W tej chwili nie mam zamiaru się aż tak zamęczać aby było idealnie aby inni zobaczyli , że jaka to ja nie jestem , jaką to ja mam wiedzę którą mam tylko dlatego że cały czas ,,kuję wszystko na blachę,, i nie mieć żadnej swojej wiedzy , zdania tylko to które jest w książce. Uczę się jak uczę nie jest źle ale jestem z tego zadowolona chciałabym w następnym semestrze poprawić kilka przedmiotów na 4 i będzie okej :) Nie chodzi o to aby się nie starać w ogóle ale nie robić czegoś czego nie robimy dla siebie tylko dla kogoś bo to my mamy w siebie wierzyć a nie ktoś , gdy sam wiesz że umiesz to umiesz! Nie musisz udowadniać komuś czegoś aby udowodnić! Czasem dla satysfakcji jest to cudowne uczucie gdy ktoś w ciebie nie wierzy a tu takie WOW ja to zrobiłaś/zrobiłeś i patrzeć na to jak ta osoba patrzy na ciebie ze zdziwienie że czegoś dokonałaś/ dokonałeś!






































Fot. klik
Spodnie - Cross 
Kurtka- H&M
Sweterek - second hand 
Buty-Diadora 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Dobrze, że lata szkolne mam już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh przede mną jeszcze dużoo , prawdopodobnie minie mi bardzoo szybko :/

      Usuń
  2. Skąd ja to znam. Na szczęście szkoła już za mną :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja się cieszę, że juz w tamtym roku skończyłam szkołę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna kurtka ! :)
    Z treścią posta, jak najbardziej się zgadzam
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba miałam luzne podejście do szkoły i nigdy z nikim nie rywalizowalam na oceny ani nic takiego :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog!
    https://www.facebook.com/FLARRI/

    OdpowiedzUsuń
  7. szukam takich spodni, mam w planach zmienić styl :)
    www.blog017.blogspot.com // wróciłam do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń