Spontaniczność

1/15/2017





Mam tysiące pomysłów na minute może dlatego gdy zawsze chcę coś napisać to moje pomysły są ,,sklicone,, w jeden i mogę to nazwać totalnym nie ogarem :D Pomimo tego rzadko mam tak abym zrobiła wszystko tak jak bym chciała i wszystko co bym chciała. Mam tyle rzeczy do zrobienia a tak mało czasu ehh , tyle planów na przyszłość które mam nadzieję się spełnią. Pomimo tego że dużo rzeczy planuje to i tak w moim życiu jest wiele innych chwili w których wszystko robię na spontanie. Chyba takie decyzje są najlepsze i zapamiętane dla nas na długo. Uwielbiam zmieniać decyzje co chwile mieć inny pomysł i robić to co robię - blog to moja miłość! Co prawda ostatnio nie byłam tu tak bardzo aktywna jak zazwyczaj ale jestem teraz i próbuję aby było tak jak dawniej






















Fot. klik
Spódniczka- X
Koszula- Sinsay 
Kurtka - Miejski sklep 
Buty- CCC 
Szalik- miejski sklep 






Post może być nie zrozumiały (Tak wiem taka ze mnie artystka , artystów się nie zrozumie :D )

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Masz takie śliczne włosy! Piękny ten kraciasty szal, z resztą sesja też :*

    Gorąco pozdrawiam > Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha i to zdanie na końcu postu najlepsze :D Też mam dużo planów a tak mało czasu.. Świetne zdjęcia :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie Ty masz piękne włosy! Zazdroszczę ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziemy jeszcze miały czas na spokojne i stateczne życie, teraz powinnyśmy robić wszystko spontanicznie :D Zdjęcia śliczne, mam podobną spódniczkę :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię być spontaniczna. Dzięki temu przybywa mi wiele wspaniałych wspomnień.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczątki wiosny widzę na tym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne fotki
    Super stylizacja
    Pięknie wyglądasz
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :)
    Pozdrawiam kochana
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam przeglądać Twojego bloga :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie proste stylizacje :) Są zdecydowanie najlepsze! A twoje włosy to moje niespełnione marzenie :D Jak ja bym chciała mieć takie *.*

    OdpowiedzUsuń