My free time- winter break

1/20/2017





Hejka od prawie tygodnie mam ferie i powiem że bardzo mi były potrzebne aby troszeczkę odpocząć i odespać to wszystko :D. Dziś pokażę wam w tym poście co najchętniej robię w tym czasie co jem.

Zazwyczaj wstaję o 9-10 chyba , że jadę na zakupy albo muszę gdzieś wyskoczyć rano to zazwyczaj wstaję o 8 , następnie jem pożywne śniadanie - które przyznam się nie zawsze tak wygląda bo nie zawsze chcę mi się je robić.Dziś przygotowałam sobie kanapki na ciemnym pieczywie ( bo takie akurat miałam w domu ) z szynką i pomidorem do tego mam sałatkę , moją ulubioną herbatę i jogurt -serek w moim ulubionym smaku waniliowym.




Mój kot , nie śpię z nim ale zazwyczaj rano przychodzi do mojego pokoju i kładzie się na moim łóżku ( słodziak )






W czasie ferii staram się poświęcić więcej czasu moim zwierzakom czyli mojemu kotu oraz mam jeszcze psa owczarka niemieckiego :) Bardzo często staram się z nią chodzić na spacery









Wczoraj byłam w kinie na,, Powidokach ,, legendy kina Andrzeja Wajdy. Film mogę wam szczerzę polecić jest świetny, cudowna gra aktorska jednego z moich ulubionych aktorów Bogusława Lindy , mega się wzruszyłam i zakochałam w tym filmie.



Staram się także czas poświęcić samej sobie , bardzo ostatnio polubiłam olej kokosowy czasami lubię sobie go nałożyć na twarz jego działanie jest bardzo fajne.




Od jakiegoś czasu zaczęłam więcej czytać , na to więc także mam więcej czasu




You Might Also Like

42 komentarze

  1. Bardzo lubię twojego bloga, cudowne zdjęcia. Świetny post kochana. Pozdrawiam cieplutko :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero ostatnio odkryłam twojego bloga, szkoda, bo jest na prawdę super! Bardzo ładne zdjęcia, co do oleju kokosowego polecam ten zapachowy, nierafinowany. Ma on dużo wartości odżywczych, których bezzapachowy olej kokosowy jest pozbawiony z powodu tłoczenia w wysokiej temperaturze. Pozdrawiam xx
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej *,* Dziękuje <3 Oo o tym nie wiedziałam :)

      Usuń
  3. Haha zawsze chciałam mieć taką deskę na jedzenie hahaha. Smakowicie wygląda twoje śniadanko! Ja zwykle w ferie i w wakacje także wstaję w granicach 9-10 (no dobra, może czasem 11 haha). Cudnego masz pieska, owczarki to piękne psy :) ! Chciałbym chcieć czytać ale niestety nie lubię tego i nie sprawia mi to przyjemności. Ferie u mnie ah, dopiero od 13, śląskie województwo i pare innych w tym roku jako ostatnie :( bardzo podobał mi się post i mam nadzieję, że dodasz coś jeszcze o swoich feriach!

    Pozdrawiam! MÓJ BLOG - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah ja także więc ostatnio znalazłam w Pepco i musiałam ją kupić :D dziękuje <3 także czasami mi się zdarza hah Na pewno coś dodam postaram się <3

      Usuń
  4. Też mam owczarka, to piękne psy! <3
    Spanie do 9-10, coś o tym wiem, ale kiedy jak nie teraz? :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne <3 hah mam takie samo podejście :D

      Usuń
  5. Też mam ferie i bardzo się ciesze bo w końcu mogę odpocząć :D
    Musze sobie kupić jakąś dobrą książkę bo chciałam ostatnio coś przeczytać! :D

    Zapraszam-Mój blog



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah piątka :D Polecam książki Gayle Forman :)

      Usuń
  6. Olej kokosowy także stosuję do twarzy, jest świetny.
    Psiak jest śliczny !
    Ja też wstaję ostatnio koło 10, ale trzeba w końcu odpocząć !
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 jasne że tak :) Buziak ;*

      Usuń
  7. Bardzo lubię takie przyjemne posty :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne zdjęcia! Aż zrobiłam się głodna! A kotek jest cudowny ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też by mi się przydały ferie ale od tego roku już mnie nie obowiązują :(
    Dobrą herbatkę pijesz, moja ulubiona :D
    Słyszałam, że olej kokosowy jest dobry, musze go w końcu kupić :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh :( hah mniam jest pyszna <3 koniecznie bardzo polecam :)

      Usuń
  10. Sposób w jaki piszesz mnie strasznie wciąga kochana.
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa rutyna :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne śniadanko , super zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie śniadanka <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Twoje śniadanie wygląda.. aż bym zjadła ♥
    Kociak uroczy :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :)
    Korzystaj z ferii, odpoczywaj :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że czytasz Gayle Forman. Polecam 'Zostań jeśli kochasz' ♥

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już czytałam i uwielbiam i chyba już przeczytałam wszystkie książki Gayle :)

      Usuń
  17. Mnie ferie zaczynają się za 3 dni, nie mogę się doczekać :D Fajny blog! Obserwuję :)
    Wpadnij do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah mi się już kończą :c Dziękuje <3

      Usuń
  18. Piękne zdjęcia. Lubie kociaki. Organizuje u siebie na blogu konkurs- zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż narobiłaś mi smaka tym smakowitym śniadaniem :) Bardzo przyjemy post.
    Zapraszam do mnie :
    http://agnieszkaszz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie kolorowe śniadanie! Również stosuję ten olej kokosowy :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń