My favourite films

1/04/2017




Są tu moje ulubione filmy , pewnie o połowie zapomniałam ale mniejsza :D
Kolejność nie ma znaczenia

1. Zostań jeśli kochasz
2. 3 metry nad niebem
3. Tylko ciebie chce
4. Ostatnia piosenka
5. The Buff
6. Twój na zawsze
7.Zanim się pojawiłeś
8.Sala samobójców
9. Greta
10. Nostalgia anioła
11. Planeta singli
12 Alicja w krainie czarów
13 Alicja po drugiej stronie lustra
14 Harry Potter (wszystkie części )
15.Igrzyska śmierci
16,My dzieci z dworca zoo
17. Trzynastka
18. Seks w wielkim mieście 1,2
19. Diabeł ubiera się u Prady
20. Ósmoklasiści nie płaczą
21. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
22.Wiek Adaline
23. Slamdog milioner z przypadku
24.Troja
25. Miasto 44
26. Fantastyczne zwierzęta
27.Burleska
28. Dziewczyna z portretu
29. Dla ciebie wszystko
30. Starsza pani musi zniknąć
31. Ona to on
32. Zmierzch





Ojej jak dziś zimno wczoraj spadł śnieg więc jest może szansa , że będzie nas moje ferie które zaczynają się 16 stycznia. Może uda mi się zrobić jakieś zdjęcia na śniegu. Podobno ma padać do końca tego tygodnia ale liczę na to że na ferie także będzie :D

W takie dni jak dziś mam tylko ochotę na cieplutką herbatkę i cały dzień spędzony pod kocem lecz raczej nici z mojego planu. Jutro ostatni dzień i dłuższy weekend o jeden dzień no cóż zawsze coś mamy 4 stycznia ahh czas chybko leci za 25 dni moje urodziny. Powiem wam że od jakiś 2 dni mam wielkąąą ochotę na frytki hah muszę sobie wreszcie zrobić może jutro hyymm jeszcze o tym pomyślę.
















fot , klik
Golf- Top Shop 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Większość filmów znam, a około połowę oglądałam. Podsunęłaś mi naprawde fajne propozycje filmów, na pewno wkrótce je obejrze. Super dzisiejsze zdjęcia i cudny kolor sweterka!

    Serdecznie pozdrawiam → Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie polecam :) Dziękuje bardzo <3

      Usuń
  2. Znam tylko 10 filmów i akurat są to jedne z moich ulubionych :)
    Super zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy metry nad niebem to film do którego uwielbiam wracać. Harry Potter to legenda ♥ uwielbiam.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. "Greta" jest bardzo często polecanym filmem, w końcu chyba obejrzę :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń