Tak samo , a jednak inaczej

12/21/2016




Jest tak samo a  jednak inaczej ? Hymm jestem tą samą dziewczyną co rok temu , jestem tam gdzie rok temu a jednak czuję pustkę jakby ktoś odebrał mi.... ludzi dla których kiedyś znaczyłam wiele , a teraz jestem im obojętna i w te zimne wieczory z kubkiem herbaty i chociaż próbuje o tym nie myśleć to brakuje mi tego , brakuje mi tych długich rozmów które już nie wrócą. 

Przeraża mnie to jak szybko ludzie zmieniają zdanie na nasz temat , jak chybko się od nas oddalają i odchodzą bezpowrotnie. A ja jednak wierzę że kiedyś wrócą i znowu spotkamy się w kawiarni i będziemy rozmawiać godzinami na banalne tematy , a jednak są takie osoby z którymi rozmowa o rzeczach bzdurnych są interesujące. 


Mam nadzieje że nie przytrafiło wam się straacić osobę z powodu poglądów innych ludzi na wasz temat lub po prostu osobie odwidziała się przyjaźń z wami ;c




























Koszula- Sinsay 
Spodnie- H&M

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Mam takie same refleksje co ty...niby jestem tą samą osobą, ale jednak dużo straciłam, dużo ludzi odeszło z mojego życia..
    Piękne zdjęcia, masz cudne włoski <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko się zmienia, z dnia na dzień z minuty na minutę. świetny post, cudownie wyglądasz.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten temat jest mi bardzo dobrze znany, do niedawna miałam podobną sytuacje:(
    Śliczne masz włosy *o*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm ja też jestem tą samą osobą a jak pomyśle ilu ludzi zmieniło zdanie bo: "coś" bo "ktoś" to jakoś tak dziwnie ..
    Wesołych Świąt :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie raz przytrafiła mi się taka rzecz. Z wiekiem już to po prostu mniej boli :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to masz cudne włosy! :oo

    Życzę wesołych świąt! ' mój blog '

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj dziękuje bardzo i wzajemnie 💞💝

      Usuń
  7. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne masz loczki! :D
    Wesołych Świąt! :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń