Podsumowanie roku 2016

12/27/2016




Nie wiem czy nie za wcześnie na ten post ale pomyślałam że to już czas.  Do nowego roku zostały 4 dni? Ehh ten rok minął mi tak szybko że masakra! Był to chyba rok w którym mój blog rozwinął się  i to bardzo , przybyło mi dużo obserwatorów , zmieniałam desing i teraz podoba mi się bardzooo. Mój blog ma już rok dokładnie minęło to 6 listopada o którym cały czas pamiętałam i jednak zapomniałam ehh z tego wszystkiego zapomniałam i nie dodałam posta :c , tego błędu nie popełnię w następnym roku w którym blog będzie obchodził 2 urodziny. Nie mogę w to uwierzyć zakładając go myślałam że nie będę go prowadzić tak długo i że będzie mi to sprawiać tak dużo przyjemności. 


Patrząc na starsze posty widzę , że pisałam dla was o wiele dłuższe notatki więc to jedno z moich postanowień na nowy rok :). W tym poście chcę wam bardzoo podziękować za wszystko po prostu że jesteście , za to że sprawiacie że się uśmiecham. 


Miałam już pierwsze chwile zwątpienia czy nadal chcę to robić-  prowadzić bloga! Dobrze że się opamiętałam i nadal tu jestem wspominam te wszystkie posty i aż poleciała mi łezka gdy czytam wasze komentarze mam takiego kopa do dalszego prowadzenia bloga. Nie złożyłam wam życzeń bożonarodzeniowych przepraszam ale nie wypalił mi jeden post :c. Następnym roku obiecuję że będzie! 



A jeżeli chodzi o moje życie prywatne to nie było najgorzej nie wiem  czemu ale ten roku miał być idealny przed wakacjami powiedziałam sobie :


- Ej Roksana to będą najlepsze wakacje! 


I były najlepsze! Mam tyle wspaniałych wspomnień z moim przyjaciółmi , a także związane z blogiem. 


Następnie Boże Narodzenie też będzie najlepsze lecz nie było jakoś wyjątkowe przeleciało mi przez palce jak i połowa mojego życia. Już niedługo moje urodziny dokładnie 29 styczeń skończę 14 lat :). 



Postanowienia noworoczne :


* Pisać dłuższe notatki 
* Żyć tu i teraz nie wybiegać myślami za daleko 
* Nie przejmować się tak bardzo ocenami
* Ograniczyć czekoladę :D 
No to moje podsumowanie a wy macie jakieś postanowienia ? 
















































































Fot. klik

You Might Also Like

21 komentarze

  1. też planuję się mniej przejmować i zaliczyć studia :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podobnie jak ty chcę ograniczyć jedzenie czekolady...nie wiem jednak czy mi się to uda :(
    Super zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w zasadzie nie mam jeszcze zadnych postanowien ;p
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W Nowym Roku mogłabyś powiększyć czcionkę na blogu, bo ledo co widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem nie mam pojęcia co się dzieje z tą czcionką :/

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia !
    Oj ten rok bardzoo szybko minął.
    Ja mam jedno postanowienie, zdać maturę, mam nadzieję że się spełni ! ;)
    Pozdrawiam, życzę szczęścia w Nowym Roku i spełnienia postanowień !
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3
      Tak niestety ;/
      TO życzę powodzonka <3 na pewno dasz radę <3 DZiękuje i nawzajem

      Usuń
  6. Gratuluję tak dobrego roku, patrząc na statystki Twojego bloga. :)
    Życzę Ci, aby wszystkie Twoje postanowienia zostały spełnione!

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju było świetnie :) Dziękuje i wzajemnie <3

      Usuń
  7. Powodzenia w trzumaniu sie swoich postanowień!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam swoje postanowienia na nowy rok, o których na razie nikomu nie mówie. Powodzenia w Twoich postanowieniach! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w postanowieniach. Dużo szczęścia w Nowym Roku :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń