Miłość , lata 50 , XXI wiek

12/30/2016




Widząc co dzieje się na tym świecie jestem przerażona! Ludzie gardzą drugim człowiekiem i nie umieją go uszanować , oceniają po wyglądzie ważne jest jakie nosisz buty i telefon. Zwyczajna życzliwość jest raczej nie spotykana wszyscy martwią się tylko o siebie , nie reagują na ludzkie cierpienie. A miłość ? No oczywiście jest na facebooku co drugi post na fb jest o tym jak jakaś nastolatka ubolewa nad tym że jej chłopak z nią zerwał i żali się całemu światu- szczerze kogo to interesuje ? W czasie wojny to była prawdziwa miłość , oddanie nie było tylu gadżetów co teraz ale myślę że ludzie byli bardziej szczęśliwi. Przyznam się że nie umiem żyć bez telefonu ale niestety jestem nastolatką w XXI wieku. Chciałabym się przenieś w lata 50 lub 90 w tych latach bardzo podoba mi się moda. Z lat 90 moda wchodzi spowrotem i cieszę się z tego ponieważ podobają mi się oufity są naprawdę mega. Sama wyciągnęłam od mojej mamy z szafy stare spodnie z jej młodych lat marki Cross jestem w nich zakochana i mogliście zauważyć stylizacje z nimi w którymś poście :)


Dzisiejsza notatka nie jest tak długa jak kiedyś pisałam ale niestety chyba wyszłam z wprawy. Szłam na łatwiznę pisząc je takie krótkie

Mam wam do polecenia bloga mojej przyjaciółki która dopiero zaczyna jest to blog o książkach , bardzo serdecznie zapraszam jest wart uwagi i zasługuje na więcej obserwacji klik































Fot. klik
Bluza- second hand 
Spodnie- H&M
Buty- Daichman 

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Niestety dziewczynki żalące się na facebooku to zmora naszych czasów. Zgadzam się z tobą, że ubiegły wiek należał do wspaniałego! Uwielbiam modę lat 90 jak i również wszystkich dekad wstecz!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/2016/12/keep-going.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh szkoda gadać :/ Moda z lat 90 jest cudowna <3

      Usuń
  2. Ciekawy, interesujący wpis!
    Piękne zdjęcia :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! ;* dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuje bardzo <3 i wzajemnie :) Buźak ;*

      Usuń
  3. Ach dawniej to ludzie się kochali... ich miłość to był wzór do naśladowania! A teraz.. ech szkoda gadać :(
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, obecnie żyjemy w czasach kiedy najważniejsze są pieniądze i rzeczy materialne. Też chciałabym się przenieść do XX wieku, może nie lat 50 ale np 70-80, było wtedy idealnie :D
    Pozdrawiam :> wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuje <3 nom , nom :D Dziękuje i wzajemnie <3

      Usuń
  5. Masz cudowne włosy i ładną stylizacje. A co do treści która jest najważniejsza, niestety masz racje. Też jestem nastolatką XXI wieku i trudno jest mi żyć bez telefonu internetu..bloga, jednak czasami przeważnie na wakacjach staram się zostawiać ten świat gdzieś daleko.
    Bardzo podoba mi się właśnie "stara" moda, stare rzeczy.
    Bardzo fajnie, ze poruszyłaś ten temat. To dobry temat :)

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ♥ niestety żyjemy w tym wieku i nic na to nie poradzimy ale z drugiej strony się cieszę że to wolny kraj i możemy spać spokojnie bez obaw o swoje życie :) Nomm są mega <3 i dziękuje jeszcze raz buźka ;*

      Usuń
  6. Wpis daje dużo do myślenia :/ A tak w ogóle masz prześliczne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpis daje do myślenia. Niestety, mamy takie czasy a nie inne. Jednak z chęcią przeniosłabym się kilkanaście lat wstecz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama chciałabym się przenieść w lata 90. Cudowny okres! Tyle subkultur, pewien niezapomniany klimat, niesamowite filmy i oczywiście muzyka. też mnie przeraża, co się obecnie dzieje, ale najważniejsze to potrafić myśleć samodzielnie i nie pozwalać, aby inni wpływali na nasze poglądy, bo pewne rzeczy trzeba samemu przemyśleć. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  9. Moda również mi się bardzo podoba z tamtych lat ;) jednak myślę że w tamtych latach wcale nie było tak wspaniale :) Mimo wszystko jest w tym co piszesz sporo racji:D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :* nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ale chodziło mi o podkreślenie tego że teraz jest inaczej i w ogóle :D

      Usuń
  10. Troche przeraża mnie myśl, co będzie za 10, 20 lat... jest coraz gorzej...

    ps. masz bardzo ladne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń