Christmas Tag

12/04/2016





1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?


Około tydzień przed wigilią.

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?


Oczywiście że tak

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Oczywiście Kevin to już tradycja. Bardzo lubię opowieść wigilijną oraz Listy do M

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Hym raczej nie


5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
W każdą wigilię do stołu zasiadamy o innej godzinie , nie czekamy na gwiazdkę , dzielimy się opłatkiem i oczywiście prezenty :D

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?

Całe te przygotowania i spotkania z rodziną i prezęty!

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?

 Łamanie się opłatkiem, prezenty, kolędowanie 😂

8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Snow is folling
Santa clause is comming to town
Last christmas
Jingle bells
White Christmas,

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Sztuczną , nie za wysoką

10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?

Zapach żywej choinki z lasu, barszczyku z uszkami oraz pierogów , zapach pieczonych ciast,mandarynek i pomarańczy , goździków , herbaty, pierniczków które w tym roku będę piekła z mamą.

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?

Najbardziej te białe o ciepłym kolorze ale lubię także białe w kolorze zgaszonym niebieskim

12. Odliczasz dni do świąt?
Tak

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Nude , bordo , granat ogółem jakieś ciemne kolory

14. Ulubiony zimowy napój?


kawa z cynamonem, gorąca czekolada, herbata malinowa , herbata z cytryną +miodem + imbirem i pomarańczą ♥

























Fot . klik
Sukienka- Secon Hand
Kurtka- No name
Buty- Daichman
Zakolanówki- Pepco

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Ja o świętach myślę już w połowie listopada :D Jak zwykle super zdjęcia :) Ja na święta maluję paznokcie na jasne, czasem złote. W tym roku na szczęście duża, żywa choinka i chcę porobić super dekoracje w swoim pokoju :D

    ^ mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah ja też dziękuję <3 hymm w tamtym roku miałam złoto czarne :3 ojej to super <3

      Usuń
  2. Super tag! Mam te same ulubione zapachy świąteczne :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do świąt odliczam od początku grudnia i od tego czasu już przystrajam pokój w świąteczne dekoracje :) Jak zawsze śliczne zdjęcia!
    Zapraszam na blogmassa:
    izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także przystrajam pokój :)
      Dziękuje <3

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia ! :D I bardzo ciekawe odpowiedzi :) Kawa z cynamonem ? Nigdy nie próbowałam niestety :(

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mega zdjęcia! naprawde masz w sobie to coś, może potencjał? a może to maybeline?
    ale jako taką radę podpowiem Ci, że lepiej dodawać mniej zdjęć ale różnorodnych, tak żeby nie było tego za dużo a ciekawie się ogladało :) (to nei hejt, tylko mała podpowiedź)
    Ciekawe podpowiedzi!
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 ojej <3
      Hymm przemyśle to :) i bardzooo dziękujęę <3

      Usuń
  6. Świetny pomysł na ten tag :)
    +mała podpowiedź- sprawdzaj literówki w postach, bo np "prezęty" są w poście :)
    A ogólnie to świetnie piszesz ;*

    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 Tak , tak wiem to autokorekta często nie wyłapuje wszystkich błędów ale się staram :)

      Usuń
  7. Masz świetną sukieneczkę! ;)
    Święta są niesamowitym, magicznym czasem, uwielbiam je i ten cały klimat! Oo, masz kalendarz adwentowy, zawsze zjadałam cały od razu. *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 hah ja jak była młodsza to zawsze jak dostawałam to chwila i już go nie było :D ale teraz codziennie jedna czekoladka

      Usuń