Blogmas day 11 Sunday

12/11/2016





Hejka! Dziś niedziela. Miałam dodać inny post lecz będzie on dopiero w sobotę (17 grudnia ). Nie miałam pomysłu na dzisiejszy ale zebrałam się i .... powstały te ,,wypociny,,. Wczoraj kupiłam taki śliczny milusi kocyk w Biedronce.






Oczywiście zjadłam czekoladkę z kalendarza adwentowego :) 
Uważam że to jeden z najpiękniejszych kalendarzy adwentowych jaki miałam 



Czy tylko jeszcze ja nie mam ubranej choinki i ozdobionego pokoju na święta ? 
Muszę zrobić post na bloga o tym a jeszcze nie mam prawie nic :D 
Ale obiecuje że będzie!
Pytanie do was :
Chcecie abym zrobiła posta o prezentach które dostałam ? 

Dziś wzięłam się za pakowanie prezentów dla przyjaciół :)


I oczywiście niedziela bez kawy to nie niedziela jej także nie mogło dziś zabraknąć w ten dzień gdy za oknem pogoda pod psem :c 




Ostatnio bardzooo polubiłam piosenkę świąteczną :

Ariana Grande - Santa Tell Me



Dajcie znać w komentarzu czy chcecie jeszcze jakiś blogmas z bardziej ciekawszego dnia :) 

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Super jest ten kocyk, ma takie fajne świąteczne wzory :) Ja tam mam już choinkę ubraną tylko swoją, a w domu jeszcze nie :) Mam identyczny kalendarz adwentowy z biedry, czekoladki są na serio dobre :D My kupujemy sobie prezenty na wigilię klasową, więc pewnie pójdę po te 4 prezenty w tygodniu :) Ja też piję teraz kawę :D Bardzo fajny świąteczny nagłówek.

    ^ mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje <3 o to właśnie chodziło świetne będzie się komponował z świątecznym wystrojem mojego pokoju (który dopiero udekoruje :P) Ja jeszcze w ogóle hah :D Ja mam tak samo <3 hah dzień bez kawy dniem straconym :P I dziękuje bardzo ♥

      Usuń
  2. Masz świetny kubek i kocyk!
    Jak milusio *.*

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śietne zdjęcia, wprowadzają juz lekki klimat! <3
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny kocyk! A co do choinki to ja też nie mam jej ubranej. Zapewne zrobię to dzień przed Wigilią ale pokój już zaczynam dekorować :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tą piosenkę Ariany, jak przeczytałam tytuł aż sobie zanuciłam ^^ Ja wczoraj zaczęłam serię blogmasową i powiem szczerze ,że jestem podjarana ,że do świąt zostało 11 dni :') Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah <4 już tylko 8 :) Dziękuje bardzo ♥

      Usuń
  6. Przepiekny jest ten kubeczek od dawna poluje na takie kubki w ala sweterkach! <3
    Kocyk jest swietny az przykro mi sie zrobilo ze nie mam dostepu do biedronki bo z przyjemnoscia bym go kupila!
    Kalendarz faktycznie przepiekny <3 Z checia zobacze jakie prezenty dostalas na swieta! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pepco są w sweterkach sama ostatnio kupowałam dla przyjaciółki :)
      ehh :c dziękuje bardzo ♥

      Usuń
  7. Ten kocyk jest na prawdę świetny. Może sobie go sprawię pod choinkę :)
    Kalendarz jest taki śliczny ♥ chętnie zobaczę co dostałaś na święta :)
    Obserwuję :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest cudny i milusi :) Koniecznie! <3
      Dziękuje *,*

      Usuń
  8. Beautiful post :) I followed your blog. If you wanna follow me,my blog link www.nurundelidolublogu.tk ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi, I follow you :) happy days

    http://gozdeninevinden.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnie nie jesteś jedyną osobą która nie ma przystrojonego pokoju :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah :D dziś właśnie skończyłam ozdabiać więc już jest git <3

      Usuń
  11. Co do dekorowania pokoju, ubierania choinki... to już ten czas? xD Jak to leci. U mnie w domu to zawsze tak wychodzi, że choinka pojawia się zazwyczaj w Wigilię z rana lub w okolicach południa. Zwykle nikomu już nie chce jej się dekorować i robimy to trochę z zasady, ale jednak efekt końcowy jest zadowalający - tylko trzeba też poświęcić na to czas. Nie jest już niestety tak, jak za dzieciaka, kiedy to wspólnie z braćmi i może jeszcze czasem rodzicami z chęcią dekorowaliśmy drzewko. ;)
    Ładny ten kocyk z biedronki i ogółem wszystkie zdjęcia świetnie wyszły.
    Pozdrawiam!
    Unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku ten kocyk jest przeuroczy, kocham motyw reniferów, szkoda,że nie wyhaczyłam ich w biedrze. xd
    Wesołych Świat kochana <3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. jadegown bridal gown reviews

    jadegown bridal gown plus size reviews

    jadegown bridal gowns canberra reviews

    jadegown bridal gowns nsw reviews

    So many wonderful dresses waiting for your option if you want to be a beautiful lady,please choose our dresses.http://www.jadegown.com.au

    OdpowiedzUsuń