Zawsze o czymś zapominam!

11/04/2016



Od zawsze miałam problem z zapamiętaniem co jest zadane z czego mam sprawdzian. Odkąd poszłam do gimnazjum notorycznie czegoś zapominam , a to butów , książki od Niemieckiego , zeszytów , a najbardziej fizyki zawsze w czwartek zapominam spakować fizyki co prawda ostatnio się pilnuje ale zdarzyło mi się o niej zapomnieć juz 3 raz hah chyba się nie polubiłyśmy. Ostatnio aby nie zapominać o sprawdzianach i kartkówka zapisuje sobie o nich na kartkach i przyklejam na tablicy korkowej. W sumie mam dobrą pamięć ale do tego co nie potrzeba.

A wy macie dobrą pamięć ?

Macie jakieś propozycje co do postów jakie mogłabym zrobić sama mam kilka więc na logu pojawi się niedługo coś innego :)
































Fot. klik

Spodnie- Cross
Sweterek- X
Buty- miejski sklep

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Hah, ja, to zapominam mnóstwo rzeczy, ale przede wszystkim, mnóstwo rzeczy po prostu gubię! Bardzo udana sesja, piękny jesienny klimat, czyli taki, jaki uwielbiam!

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah nie tylko ty mi także się zdarza :D
      A dziękuje bardzo ♥

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia. Ja zawsze zapominam polskiego akurat wtedy gdy korzystamy z książki :D
    Zapraszam twojulubionyblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, super spodnie :)
    Zdjęcia takie jesienne <3

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wszystko zapisuję w telefonie :D
    Piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także tak robie jeżeli chodzi o zr jakiś zdjęć :)
      Dziękuje ♥

      Usuń
  5. Ja to zdecydowanie dobrej pamięci nie mam, czasem zapisuje sobie coś na ręce, ale i tak o tym zapominam - szczególnie o sprawdzianach czy kartkówkach. Fajne jesienne zdjęcia! :)

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit i klimatyczne jesienne zdjęcia :D
    A co do mojej pamięci to zależy, o czym mówimy :D

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ♥
      hah mam tak samo :D

      Usuń
  7. Mam dobrą pamięć, ale jeśli chodzi o szkołę to też często zapominam o różnych rzeczach!
    np. przynieść usprawiedliwienia
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O usprawiedliwieniach to akurat zawsze przypomina nam pani więc spoko :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia, u mnie trochę kiepsko z ta pamięcią :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥ u mnie niestety także :)
      Jasne :)

      Usuń
  9. Ja na szczęście nie mam tego typu problemów z pamięcią :P Zdjęcia świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tak w technikum wszystkiego zapominałam :D Teraz jest troszkę lepiej z moją pamięcią.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi sie twoj look, jednak zmienilabym buty:)

    http://typical-teengirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie to różnie jest z tą pamięcią, raczej uważam że mam dobrą, ale
    często zapominam o rzeczach istotnych. Ujmę to tak, lepiej pamiętam
    przeszłość niż teraźniejszość :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo w sumie ja to mam pamięć do rzeczy których nie powinnam pamiętać :D
      Dziękuje i również pozdrawiam ♥

      Usuń
  13. Fajne zdjecia :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tło jakże i stylizacja, cudnie! :D
    Mam pamięć na 4 Hah :D
    Zapraszam na post z DIY http://sakuranokii.blogspot.com/2016/11/autumn-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne jesienne zdjęcia, super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jak zwykle!Zdjęcia są śliczne i takie jesienne!!! <3 Uwielbiam te twoje włosy i zazdroszczę ich z całego wielkiego serducha <3 Ja mam tak, że jak czegoś nie będę notować w jednym miejscu to zapominam i przypominam sobie jak wyjdę z domu, albo już w szkole, as mieszkam na tyle daleko, że nie dałabym rady dobiec do domu po ten zeszyt czy książkę... heh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah dziękuje bardzo ♥
      Ja także mam daleko do szkoły :/

      Usuń