Tytuł został skradziony

11/10/2016






Hajka! Wiem ,wiem posty nie są tak regularne jak w wakacje ale raczej da się to zrozumieć gdyż chyba nikomu nie chcę się nic robić w taki jesienny dzień. Nareszcie długi weekend w którym zebrałam się na napisane notatki i jest już nowy post.

Święta tuż , tuż ja bardzo się cieszę uwielbiam święta jeszcze oby spadł śnieg to będzie idealnie!Świetę czuję już od jakiegoś czasu jeszcze jak puszczam sobie świąteczną muzykę to w ogóle czuję je bardzo. Dziś na dworze było bardzooo zimno i padał śnieg ale tylko troszkę nie mogę się już doczekać tych świąt hah :D.

Piszę zdania i nie mam weny co napisać dalej hymm.. Ostatnio pisanie notatek nie jest moją mocną stroną nie umiem poskładać wszystkiego w całość cały czas usuwam i pisze od nowa i tak w kółko.
Tak zawsze działa na mnie jesień po prostu wyłączam się na pewien czas i powracam w święta gdy mam wolne i jest ta cudowna magiczna atmosfera w tym roku bardzoooo chciałabym zrobić posta świątecznego i to nie jednego chciałabym pokazać jak się przygotowuje do  świąt i w ogóle :D.
















Fot. klik

Sweterek- New Look
Spodnie- Zara
Buty- Miejski sklep

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Jeeeju ja też kocham po prostu święta, święta to miłość <3 ! :D Uwielbiam te klimaty reklam i pięknych rzeczy na wystawach. Cudowne zdjęcia :)

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah <3 ja także są takie cudowne
      Dziękuje bardzo ♥

      Usuń
  2. Ja nie przepadam za świętami. Bardzo ładne zdjęcia i śliczny sweterek :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham święta, dziś u mnie właśnie spadł śnieg i poczułam już TEN klimat! *-*
    Masz piękny sweterek!!!

    OBSERWUJĘ

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać świąt. Już powoli odliczam dni :) A śnieg to już bym chciała zobaczyć bo wiem, że gdzie nie gdzie już spadł :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah ja niedługo także będę odliczać :)
      U mnie był ale tylko troszeczkę :/

      Usuń
    2. Ach a u mnie był przez ostatnie dwa dni <3

      Usuń