Mix inspiration

11/15/2016






Hejka, hej co tm ? Jak tam ? U mnie w miarę poniedziałek minął mi bardzo fajnie , wtorek jak to wtorek trochę gorzej gdyż mam lekcje do 15:15 więc masakra :/ przychodząc do domu myśle tylko o jednym kiedy będę mogła iść spać ? No ale mniejsza jutro środa ehh nie lubię tego dnia tygodnia jest tak po środku prawie piątek a jednak jeszcze początek tygodnia. Do tego w środę mam geografię której wręcz nienawidzę -_-. Sobotę planuję bardzo ambitnie mam zamiar zrobić malutkie przemeblowanie w moim pokoju uwielbiam takie zmiany. W te wakacje przewróciłam mój pokój do góry nogami hah i to oczywiście na plus. Chyba wybiorę się na zdjęcia i mam jeszcze kilka spraw.



Dziś przygotowałam dla was mix inspirations będą to inspiracje zarówno jesienne jak i zimowe i nie tylko :). Inspiracje są z 3 moim ulubionych porali czyli we heart it , pinterest oraz tumblr ♥














































You Might Also Like

27 komentarze

  1. Oj no inspiracje wyglądają świetnie :) Podobny świecznik ze słoika zrobiła moja przyjaciółka i nieźle jej to wyszło :) Te wszystkie kawy, herbaty, kakałka, książki prezentują się cudnie. Achh mam podobnie, lekcje w okolicach 15 :/

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że ci się podoba :) hah <3 niestety :/

      Usuń
  2. Fajne inspiracje ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały mix inspiracji! Uwielbiam oglądać takie posty :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne inspiracje <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, jak w liceum siedzenie do 15.25 (bo u mnie o tej godzinie dokładnie kończyła się lekcja) mnie męczyło. Teraz siedzę w każdą środę od 8.00 do 18.15, a licząc dojazdy to w domu jestem przed 20. Nie wiem, jak ja daję radę. Xd Po prostu chyba nie mam innego wyboru.
    Ładne zdjęcia wybrałaś, takie klimatyczne. ;)
    Pozdrawiam!
    Unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ochh jejku masakra ja z dojezdem do domu jestem po 17 jakoś więc wcześniej niż ty! Mega współczuje :/
      A dziekuje ♥♥

      Usuń
  6. Uwielbiam takie posty ! Świetne inspiracje.
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Dziękuje ♥ Oczywiście ♥

      Usuń
  7. Uwielbiam takie inspiracje! Sa przepiekne, a te kombinezony jednorozce sa genialne haha♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także :) Dziękuje <3 hah mi też się podobają mam taki tylko że krówke hah :D

      Usuń
  8. Fantastyczne inspiracje, bardzo mi sie podobają :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodkie zdjęcia! Cudowne inspiracje :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń