Happy after all

11/21/2016



Pomimo tego że mamy dziś poniedziałek jestem szczęśliwa i zwarta na ten jakże..... ,,Wspaniały ,ciekawy przepełniony testami oraz kartkówkami tydzień,, Pomimo tego nie chcę popadać w zły humor bo czemu mam mieć zły humor kiedy po prostu szkoła zżera połowę mojego czasu więc wiecznie mam być nieszczęśliwa? Byle do piątku , byle do świąt , byle do śmierci ? Ostatnio próbuję żyć teraz i tu nie martwić się o jutro bo jutra może nie być! Przepraszam że poruszam taki temat ale mam dość bycia takim samym szarym człowiekiem który błąka się po tym świecie. Chcę być inna nie myśleć wiecznie że mi się nie chce dziś iść do tej szkoły , nie chcę mi się ćwiczyć na w-f nie chcę mi się żyć. Odpoczywać będziemy na emeryturze , a teraz chcę przeżyć coś niesamowitego czyli kolejny dzień w którym może nareszcie się coś wydarzy i nie będzie taki sam jak każdy chcę aby moje życie nabrało kolorów pomimo tego iż jest jesień. Próbuję aby moje życie nie było przepełnione monotonią jak każdego nastolatka w XXI wieku. Nie chcę martwić się kolejną 3 z matmy czy , źle napisanym testem z historii czy kartkówką z  angielskiego następnym razem będzie lepiej. Nie mam pojęcia czemu mamy być oceniani za to że nie doczytaliśmy jednej ważnej informacji która akurat była na teście czy kartkówce.


A tak po za tym jutro mam wycieczkę bardzo się cieszę :), nareszcie jakaś odmiana!

Za chwilę będę piekła ciasteczka owsiane na jutrzejszą wycieczkę mniam
A w tej chwili włączyłam sobie piosenki One Direction i po prostu odpływam w dłoniach trzymam cieplutką herbatkę i boli mnie fakt że chłopcy z 1D zniknęli na jakiś czas bardzo się boję że nie wrócą :c. Jednak nadzieja umiera ostatnia obiecali muszą wrócić <3

Na dzisiejszych zdjęciach macie więcej zdjęć mojej twarzy :)

 











 



Bluzka- Sinsay
Spodnie- X
Choker- miejski sklep

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Miłej wycieczki :)
    Masz śliczne włosy *.*
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie boskie włosy! Trudno jest się nie przejmować ocenami ;c
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No i wreszcie jakieś pozytywne nastawienie! Życzę miłej wycieczki :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre nastawienie! :) Ładne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie myślmy o poniedziałku - właśnie zaczął się weekend i mam nadzieję, że spędzisz go bardzo miło, odpoczniesz od tej masy kartkówek i sprawdzianów, chociażby przez sobotę!
    Dobrze, że mimo wszystko nie chcesz popadać w tę monotonię. Popieram! Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh dziś sobota którą spędziłam świetne :)
      A jutro chce się wyspać :P

      Usuń
  8. Nie mogę sie napatrzeć na Twoje włoski, piękne są :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bycie szarym człowiekiem to nic przyjemnego. Trzeba czasem być odmiennym :p
    Życzę udanej wycieczki! Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :)
      Dziękuje już po wycieczce <3 bardzo dziękuje ♥

      Usuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia!
    chciałabym mieć takie włosy, a moje są niestety proste... /:
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥
      heh :) ja swoje włosy uwielbiam :)

      Usuń
  11. Cudowna bluzka *,*

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia i cudna bluzka!

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciasteczka owsiane- pyszności! U mnie goszczą cały czas :D
    piekne włosy masz :*

    OdpowiedzUsuń