First snow

11/28/2016


Hejka dziś nieco inny post lecz niestety nie mam zdjęć takich jak zawsze :c.
Dziś wstaje a za oknem taka niespodzianka pierwszy śnieg ♥
Jejcia bardzo świątecznie się zrobiło chociaż ja święta czuję już od końca października i nie mogę się doczekać! Dziś było naprawdę mega zimnooo. Gdy ujrzałam ten śliczny biały puch to od razu poprawił mi się humor i od razu lepiej mi się zrobiło podczas szykowania się do szkoły , wkońcu to pierwszy śnieg! I nawet nie przeszkadzało mi to że jest tak okropnie zimno , jest śnieg to najważniejsze :D


























video

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Ale super! Żebyś wiedziała, u mnie dzisiaj też spadł pierwszy śnieg! Jednak u mnie było go trochę mniej ;( Fajny masz klimat na zdjęciach! Twój blog tak bardzo mi się podoba, prowadzisz go z pasją, to widać! Koniecznie zrób świąteczną serię, na pewno wyjdzie Ci rewelacyjnie!!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega! U mnie dziś jeszcze dopadało i jest tak bielutko *,* Dziękuje bardzo jeju jest mi tak miło ♥♥ Zrobię , zrobię <3

      Usuń
  2. Amazing photos *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też biało za oknem, zima na całego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Może w końcu będziemy miec białe święta :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy, zazdroszczę! <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis! Zdjęcia jeszcze lepsze *.* Mega :*

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też niedawno spadł śnieg, chociaż widziałam go już na początku listopada, będąc w górach (: fajne zdjęcia
    http://themartyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś u mnie padał deszcz więc już po śniegu :c ale podobno ma padać jeszcze więc git <3 Dziękuje ♥

      Usuń
  9. U mnie padał wczoraj i z rana jeszcze był ale teraz niestety...
    Czekam aż będzie go więcej :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wczoraj padało rano ale do południa wszystko stopniało :c dziś nie padało w ogóle
      Ja też :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. ja lubię bo wtedy bardzo czuć ten klimat świąt :)

      Usuń
  11. Ślicznie tam masz! U nas pierwszy śnieg był już dość dawno, koło początku listopada. Śliczne zdjęcia <3 kocham twoje włosy, masz też przecudowny kubeczek, taki klimatyczny.
    Zapraszam również do mnie, zaczęłam właśnie Blogmass 2016 jak ja to sobie nazwałam:
    izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niestety nie :( Dziękuje bardzo ♥

      Usuń