Ulubieńcy października

10/30/2016






Kisiel - bardzo polubiłam go gdyż u nas w szkole sprzedają go w sklepiku. W tym miesiącu jadłam go bardzo duzo. Moim ulubionymi smakami była żurawina niestety juz ją zjadłam  hah


Herbata z cytryną-  w tym jesiennym czasie herbata to must have!






Mleczne starty- bardzo lubię kaszki dla dzieci hah 😂 są takie delikatne mniam.
Ale zaczęłam jeść jakoś w sierpniu kaszki mleczny start i bardzo je polubiłam latem jadłam je z malinami lub bananem ale niestety teraz już jest jesień i owoców brak :/






Od jakiś 2 lat zaczęłam bardziej interesowac się Harrym Potterem i zostałam Potterhard więc oczywiście jak dowiedziałam się że J.K Rowling ma zamiar napisać kolejną częśc to po prostu pomyślałam że muszę ją mieć ;)
Jak kazda inna część ta także jest świetna. Nie przeczytałam do końca ale jak na razie bardzo mi się podoba ♥






Mgiełki do ciała- ostatnio zakochałam się w dwóch zapachach mgiełek z Avonu pachną cudownie bardzo jesiennie :)

Suche szampony- od dawna ich szukałam i znalazłam na przeeceniee w rossmanie. Powiem ze jestem bardzo mile zaskoczona efektem one naprawdę poprawiają wygląd naszych włosów ;)



Krem do twarzy- świetnie nawilża do tego jest tani naprawdę po miesiącu stosowania jestem mega zadowolona jest on dostępny w Lidlu


Lakier do paznokci- jesień to czas naa nudziaki kupiłam w rosmanie na przecenie jestem dumna hahh! Śliczny kolor



Jakoś na początku października nie miałam żadnej świeczki , a więc postanowiłam się jakąś zaopatrzyć niestety w Biedronce nie było nic ciekawego i ujrzałam tą w moim ulubionym zapachu wanilii









Brzydula- do tego serialu wracam co rok i jeszcze mi się nie znudził.

Modelka- Film naprawdę mi się podobał pokazuje takie prawdziwe życie modelki :)

My dzieci z dworca zoo - Jestem zakochana w tym filmie , jeden z najlepszych jaki oglądałam naprawdę polecam ♥




Oh Wonder - Lose It

LP - Lost On You

LP - Muddy Waters

twenty one pilots: Heathens

twenty one pilots- Ride

Niall Horan- This Town

DJ Snake ft. Justin Bieber - Let Me Love You

Major Lazer - Cold Water (feat. Justin Bieber & MØ)







You Might Also Like

27 komentarze

  1. Fajni ulubieńcy, zaciekawiły mnie te mgiełki z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni ulubieńcy :) Te mgiełki z Avonu są super. Świeczki to must have na jesień :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Te mgiełki do ciała są naprawdę cudowne. Uwielbiam takie zapachy i zawsze jakiś perfum mam przy sobie. Kisiel uwielbiam od wielu wielu lat :D

    pozdrawiam: typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się jedne z najlepszych jakie miałam :)♥

      Usuń
  4. Już od jakiegoś czasu poluje na te mgiełki z Avonu, mam nadzieję że w końcu jakaś wpadnie w moje ręce. Ja jesienią nie wyobrażam sobie dnia bez kubka gorącej herbatki ♥
    Co do kubków - również posiadam te ze sweterkowym wzorem - są naprawdę świetne!
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także herbata najlepsza :)
      Są mega ♥

      Usuń
  5. Tak herbata z cytryna to totalny MUST HAVE! Totalnie się zgadzam :)
    Pozdrawiam
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post, thanks for sharing! :)

    Would you like to support each other by following? Let me know, I always follow back :)

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dodałabym do swoich ulubieńców HP, przeczytałam go jednym tchem :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tą mgiełke z Avonu co ty (jeżyna i wanilia)
    fajny post, chociaż ogólnie nie przepadam za ulubieńcami.
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetni ulubieńcy:) Ja też uwielbiam mgiełki zwłaszcza magnoliową.
    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Także ją mam i lubię ale bardziej latem :)

      Usuń
  10. Mam ten sam lakier:) uwielbiam te mgiełki,właśnie się zastanawiałam czy kupić sobie suchy szampon bo nie byłam pewna czy mi nie zniszczy włosów :)
    tylkomarzeniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twins! :D Ja nie stosuje go jakoś często więc myślę że raczej nie powinien ci bardzo zniszczyć włosów :)

      Usuń
  11. świetni ulubieńcy! kisiel to moje must have jesieni :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oo mam taki kubek tylko w innym kolorze :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam je chyba we wszystkich dostępnych kolorach hah :D

      Usuń
  13. Ja używam mgielki lawendowej, ale w lato na komary :D
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń