Nie będę się zmuszać

10/24/2016


Nie chce się zmuszać do napisania kolejne notatki. Nie chce aby wszystko było sztucznie , podkreślam żer uwielbiam robić to co robie czyli blogowanie. Ale nie  mam zamiaru na siłę dodać kolejny post. Wiem że posty nie są regularnie ale w tym okresie jesienno-zimowym nie mam ochoty na nic prócz spania, jedzenia. Nie chce mi się uczyć ale jakoś muszę wszystko ogarnąć. Czas mija mi bardzo szybko ostatnio jakoś przyspieszył. Z jednej strony to jest smutne bo z każdym miesiącem jestem coraz starsza i zbliżają się moje urodziny. Nie wiem czy tylko ja nie za bardzo lubię je obchodzić ? Dzień jak dzień nie różni się od innych. A raczej co ja pisze!! Od tej całej jesieni straciłam całą wenę i tą radość którą miałam ;(. Zawsze cieszyłam się z każdej małej rzeczy a teraz narzekam że jest zimno , że pogoda nie jest taka jak powinna być , że dzień jest nie odpowiedni , że pada deszcz , że mam test , kartkówkę  ,znowu mi coś nie wyszło tych powodów jest mnóstwo i będę je wymieniać ale po co? Jak to i tak nic nie da!

Podsumowując nie mam zamiaru pisać notatki na szybko bo mam termin dodania nowego. Oczywiście nie będę znikać na miesiąc czy coś ale nie będzie tyle postów co w wakacje. W sumie jestem bardzo leniwa i to także mi w tym wszystkim przeszkadza :( :D


Szykuje dla was ulubieńców października i jeszcze kilka innych postów! ;)




























Fot. klik

Koszula- H&M
Spodnie - X
Buty- CCC

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Przyjemna sesja :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, pisz tylko wtedy kiedy masz ochotę, tylko wtedy ma to jakiś sens. Pisanie na siłę jest bezsensowne, bo słowa są nie szczere i trochę wymuszane.

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula, podoba mi się taki kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic na siłę :) Ja też odkąd zaczęła się jesień straciłam radość i moja wena się zmniejszyła ;/
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze to być zadowolonym z tego co robimy, a nie robienie czegoś na siłę bo trzeba, moim zdaniem to bez sensu :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne buty!

    http://pineapplegirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sould you like to follow each other on GFC?
    If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnie, mam bardzo podobnie i dobrze, że się nie zmuszasz. Ja również nie chcę tego robić - także czerpię masę przyjemności z blogowania i po prostu wolę, aby tak pozostało. Trzymam za Ciebie mocno kciuki! Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień to masakra co prawda ma swój urok ale wena i chęć życia wyparowuje :/

      Usuń