Hallowen

10/08/2016




Co prawda hallowen jest dopiero 31 października ale ja już ruszam z tą serią ten post to tylko krótka zapowiedź :). Nie mam pojęcia ile postów się pojawi ale mam nadzieje że jeszcze 2 ale nie wiem czy się wyrobię :/. Wiecie szkoła , nauka i w ogóle. Weekend poświęcam na naukę i przede wszystkim odpoczynek który w ostatnim czasie jest mi bardzooo potrzebny.


Jednak dla was znajduje czas.

Z tej serii pojawi się coś dla fanów diy, a może nawet dla osób które lubią krzątać się po kuchni ?

Co wy na to ?

Jesteście ciekawi co będzie w następnym poście ? Dajcie oczywiście znać w komentarzu 🍁

























Sukienka - New Look
Buty- CCC

You Might Also Like

39 komentarze

  1. Och, super sesja, sukienka i lampion! :)
    Zapowiada sie ciekawie, pozdrawiam.
    http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo ♥
      Cieszę się że się podoba :)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia! Seria zapowiada się świetnie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze świetne zdjęcia <3 Cudowna sukienka :)
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię posty DIY i CIY. Czekam! Fajne zdjęcia!
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, zwłaszcza to czwarte - z klimatem halloweenowym zdecydowanie :)
    Fajna sukienka idealna na Halloween ^.^
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo i miło :) super że ci się podoba ♥
      Tak wiem :D ♥ Dziękuje bardzo ♥

      Usuń
  6. ja o halloween nawet nie myślę, bo będę wtedy leżeć i odpoczywać w domu po operacji ):
    trochę szkoda, ale cóż... ładne zdjęcia (:
    Mój blog - kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :( biedactwo to wypoczywaj :)
      Dziękuje bardzo ♥

      Usuń
  7. Jeżeli chodzi o twój komentarz na moim blogu, to nie, nie toleruję obs za obs. Jednak spodobały mi się twoje oryginale wpisy! Czekam na serię o Halloween, bardzo lubię to święto :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey tylko tak spytałam abyś się nie obraziła :) Szanuje to :) hah bardzo dziękuje ♥

      Usuń
  8. Podoba mi się ten post :) ładne tło i wgl wszystko pasuje ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  9. moja katechetka z liceum stwierdziłaby, że jesteś dzieckiem szatana ! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah :D moja pewnie także by tak pomyślała :D

      Usuń
  10. Przepiękne jest to piersze zdjęcie <3
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wtglądasz :) Moze wspólna obserwacja ? Zapraszam na bloga
    http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się ciekawie! Świetny lampion. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Suuuupeeer, że w końcu u kogoś znalazłam coś o halloween i nie dzień przed :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Wspólna obserwacja? Zacznij i daj znać u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    Byłabym też wdzięczna za kliknięcie w link do lampy :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/10/hybrid-manicure-step-by-step.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne zdjecia, uwielbiam halloween, mam nadzieje ze uda mi sie wyprac na to swieto do Irlandii gdzie mogle je normalnie obchodzic mimo ze juz za stara jestem xd

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń