DIY- HALLOWEN

10/15/2016



Przygotowałam dla was  4 diy inspiracje zaczerpnęłam od Wujka Google :D ale zinterpretowałam na swój sposób i jest troszeczkę po mojemu. Diy nie jest jakoś bardzo wymyślne ale myślę że wam się spodoba :D




Potrzebujemy

- słoiki
- bibułę
-papier kolorowy
-nożyczki
-klej





Należy owinąć słoiki bibułą i przykleić ją do niego. Następnie naklejamy elementy z papieru kolorowego. I gotowe





Potrzebujemy

- farby
- flamastry
- taśmę
- sznurek


Wykonanie

Wycinamy z papieru trójkąty i ozdabiamy je na dowolny sposób
Mocujemy je taśmą na sznurku i wieszamy w miejscu które nam odpowiada









Możecie wyciąć jakie tylko chcecie duszki , nietoperze.
W tym diy wszystko zależy od was co wam się podoba :)










Tu tak samo wszystko zależy od was :)

Potrzebujemy

- tekturki lub technicznego blogu
- nożyczki
- linijki

Wycinamy prostokąt lub inny kształt jaki wam się podoba
i ozdabiamy :)












Hallowen najbardziej kojarzy mi się z dyniami więc ich także nie mogło zabraknąć co roku wycinam je i robie z nich świeczniki lecz w tym roku są niestety za małe i użyłam je tylko jako element dekoracyjny schodów


I na koniec kilka fotek :)






You Might Also Like

27 komentarze

  1. Wyglądasz przeuroczo, a te lampiony są świetne, na pewno wypróbuję! :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te zakładki :) Fajna tablica i ładne pismo masz xd
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm.. trochę chaotycznie, ale widać że włożyłaś sporo pracy w ten post. Bardzo fajne i przyjemne DIY!

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysły! Na pewno skorzystam! <3 Zapraszam do siebie, odwdzięczam się za komentarze i obs :)
    http://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampiony i zakładki podobają mi się najbardziej. Super ! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się zakładki. Ogólnie wszystko ładne Ci wyszło! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne pomysły! :D
    Szczególnie te lampiony ;)
    Pozdrawiam i obserwuję! <3
    http://swiat-baldura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham DIY!! Obserwuję ;)
    http://zwyczajny---blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze robię z dyni lampiony ale w tym roku wypróbuję również te ze słoików:) i ten ostatni makijaż mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super akcesoria na Halloween :) masz bardzo śliczne włosy :)
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! zapraszam na mojego bloga: http://coroel-inspiruje-swiat.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń