Akceptacja siebie

10/18/2016




Zaakceptuj siebie , polub swoją urodę , ciało , będziesz szczęśliwsza. Ile razy to słyszeliście ? Na pewno wam się zdarzyło. Co to właściwie jest akceptacja siebie? Ja to rozumieć ? Jak można nie akceptować siebie ? Po co akceptować to jacy jesteśmy ? Jest to ważne do tego , aby wiedzieć co znaczymy jak my nie wiem czy akceptujemy się to nikt tego za nas wiedzieć nie będzie. To my decydujemy jak będziemy postrzegani. Nie Ja ,ani nie inni TY decydujesz jak będziesz postrzegany. Jak mam być szczera to nigdy nie akceptowałam siebie w 100% w tej chwili akceptuje siebie w 50%.


W tej chwili nie mam zamiaru mówić abyście akceptowali siebie w 100% bo zawsze znajdzie się coś co nie będzie wam się w sobie podobać. Często są dla nas różne wykłady o tym aby akceptować to kim jesteśmy , a ja nie chce was tym zanudzić i robić wykład którego i tak nie zapamiętacie. Chce wam uświadomić że jak sami nie będziecie chociaż w części akceptować siebie to nikt za was tego nie zrobi.



























Fot. klik

Sweterek- Takko Fashion
Spodnie- H&M
Kurtka- Sinsay

You Might Also Like

22 komentarze

  1. piękne zdjęcia jak zawsze :D podobają mi się twoje włoski :D kreconowłosa piona :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia!
    Kiedyś słyszałam nawet, że brak akceptacji siebie odpycha ludzi.
    Może nie jesteśmy w stanie siebie w pełni zaakceptować, ale warto spróbować i robić to chociaż w połowie ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥ Także o tym słyszałam. Zgadzam się :)

      Usuń
  3. Post daje do myślenia. Musze szczerze powiedzieć że mam mały problem z akceptacją siebie.
    Super zdjęcia :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne słowa. Przede wszystkim masz rację. Zdjęcia cudownie jesienne!

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jesienny klimat :D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w większej części się akceptuje. Zawsze jednak jest coś co może nam nie pasować :D Ale warto nad tym pracować :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem akceptacja samej siebie jest kluczem do spełnienia i ułożenia wielu spraw. Ta "pozytywna" pewnosc siebie ma dużo zalet. Ciekawy post :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na mój "amatorski", dopiero raczkujący blog. :)
    Amatorka ~ amator-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Łatwo powiedzieć, gorzej zrobić ale zgadzam się w 100% z tymi słowami !

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweterek :)
    Na moim blogu mały konkurs, zapraszam -
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Akceptacja siebie jest oczywiście bardzo ważna, ale moim zdaniem w akceptacji siebie pomaga otoczenie. Jeśli ciebie akceptują tobie będzie łatwiej to zrobić. Jak zawsze zdjęcia <3 cudowne.
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń