Przypadek czy przeznaczenie ?

9/14/2016


Czasami zastanawiam się czy gdy spotykamy osobę której nie chcemy widzieć lub chcemy, i lubimy ale nie utrzymujemy kontaktu  to wyszystko jest przypadkiem czy to jednak los zsyła nam tę osobę w tym samym miejscu o tej samej porze aby znowu przypadkiem wymienić spojrzenie i powiedzieć sobie ,,Cześć,,

Spotkałam pewną osobę 3 razy pod rząd hah😂 nie wiem czy to przypadek czy przeznaczenie (haha)


Ale tak na serio co sądzicie o takich sytuacjach.W sumie nie wierzę w przeznaczenie. Uważam że wszystko planujemy MY sami ;) ale każdy ma swoje zdanie które szanuje i doceniam.

A jakie jest wasze zdanie?? A może nie macie zdania na ten temat ?


































Fot.klik
Spodenki- X
Bluzka i buty- Miejski sklep

You Might Also Like

47 komentarze

  1. Ja jestem zdania że nic nie dzieje się bez przyczyny :D
    super zdjęcia ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie często tak bywa, że akurat spotykamy osoby, których np. widzieć nie chcemy. Jednak dla mnie to nie jest przeznaczenie, a zbieg okoliczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tam wierzę w przeznaczenie :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sesyjka, jeszcze w klimacie lata, super! Ja jednak wierzę w przeznaczenie :)

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ;D
    Ja raczej nie wierze w przeznaczenia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥ tak samo jak ja! hah :D♥

      Usuń
  6. Lovely top! Wonderful photos and post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie wierzę w przeznaczenie :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam ,że Pan Bóg dla nas dużo rzeczy zaplanował aczkolwiek są też decyzje, które musimy podjąć sami.
    Mogłabyś poklikać w reklamy u mnie na blogu- będę Ci bardzo wdzięczna:)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. KONKURS W NAJNOWSZYM POŚCIE!! Zapraszam wszystkich serdecznie :D start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc dla mnie to zwykły zbieg okoliczności :D Piękne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah jak dla mnie też :D Dziękuje bardzo ♥ również pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Przyznam szczerze, że sama nie wierzę w żadne przeznaczenia i przypadki, ponieważ tak jak ty uważam, że wszystko sami planujemy :) Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja wierze w przeznaczenie, gdyz wedlug mnie my nie mozemy decydowac o tym co w danej chwili zrobimy, gdyz juz wczesnej zrobil to za nas Bog
    moze wspolna obserwacja? ja juz i to z ogromna checia

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja zdanie :) ja już obserwuje :)♥

      Usuń
  13. a ja tam w przeznaczenir wierzę :)/super zdjecia ;)

    rowniez dodaje do obs kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne zdjęcia
    Fajny post , fajnie mi się go czytało :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do przeznaczenia, to chyba bardziej wierzę w zbieg okoliczności :) Bardzo ładne zdjęcia, pomysłowe :) Kochana, co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli się zgadzasz to zacznij u mnie :)

    Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat na ten temat nie mam zdania i nigdy nad tym nie myślałam. Ładne zdjęcia. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz znakomicie ;* Zapraszam do siebie www.roksanary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny post .. milo tu u ciebie <3 wspolna obserwacja ? zapraszam<3 http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wierzę w przeznaczenie i w to, że nic się nie dzieje przez przypadek ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo całkowicie inaczej niż ja :D Dziękuje bardzo ♥

      Usuń
  20. Uważam, że przeznaczenie istnieje. Nie jesteś w stanie wszystkiego zaplanować.
    Np, jak miałaś nie iśc na dyskotekę, ale jednak na nią poszłaś, bo ktoś się zmotywował do tego i poznajesz fajnego chłopaka , to nazwiesz to zbiegiem okoliczności , bo jak bardziej przeznaczeniem ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie :D coś w tym jest ♥ Dziękuje bardzooo ♥

      Usuń
  21. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 12CM Heel White Fish skin
    Christian Louboutin Pumps 12CM Leopard Pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM Nude Patent Pointed
    cheap christian louboutin pumps sale online and free shipping
    http://www.clsneakersmall.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jednak wierzę w przeznaczenie :)
    Bardzo fajna bluzeczka:)

    zapraszam do siebie : https://mvzzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń