Koniec wakacji- Witaj szkoło

9/05/2016




Dziś nastał ten dzień z którego nie każdy się cieszy ja nie mogę w to uwierzyć że to dziś! Jak większość nie nawidzę okresu zimowo- jesiennego gdyż nadchodzi czas w którym jest zimno , mokro. A także gdy wstaje nie ma słońca chociaż czasem się zdaża, szybko robi się ciemno. Robienie zdjęć będzie o wiele trudniejsze bo o 15,16 robi się ciemmno. Zostają niedziele i soboty w które najczęściej  chcę odpocząć ale nie w tym właaśniee okresie. Jakoś sobie poradzę. Muszę w to wierxyć. Peawdopodobnie będzie mniej ppostów ale postaram się aby były one co 3,4 dni tak jak ro dotychczas było. Albo  przynajmniej 1 raz w tyg był post.

Nadszedł także czas w którym nie będę mogła zjeść normalnie na spokojnie dobrego śniadania gdyż ja mam tak że gdy coś zjem przed pójściem do szkoły to później jest mi nieedobrxe. Dobrze że zostaje mi sobota i niedziela w  tych dniach śniadanie jem normalnie 😉

Ale jesień zima ma też swoje dobre strony. Jesienią są kolorowe liście które dodadzą zdjęcią uroku. A zimą jest śnieg ❄. Zimne wieczory są dobre na koc , kakao i dobry film lub książkę. Są święta! 😍

Lubicie okres czasu jesień-zima czy raczej wiosna-lato ?? Ja zdecydowanie wiosna-lato😁😍


Do jakiej klasy wybieracie się teraz? Lub może na studia ?? A może jesteście jeszcze strasi ??

Ja idę do 1 gimnazjum do szkoły do której od początku chciałam iść ;)  jest ona w innej miejscowości oddalonej około 5 km więc spoko będę jeździć autobusem ;). Nie mogę się doczekč aż będdę miała cały plan gdyz będ3 mogla sobie ustalić kiedy będę jeździć naa zdjęcia😃


Macie już pierwszą pracę domową? Ja osobiście tak :D. Zaraz będę ją robić. Jeśli chodzi o nauczycieli są naprawdę bardzo spoko hah :)























Fot.klik

Sukienka, buty  Miejski sklep

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Ja teraz chodzę do 3 gimnazjum.. także czekają mnie testy. Śliczne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to powodzenia :) Dziękuje bardzo♥

      Usuń
  2. Prace domową to ja też mam, ale juz mam lekture, sprawdziany i odpowiedzi hahaha masakra! No, ale cóż.. Zachciało się liceum :D

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah ja jeszcze nie :D wkoncu to dopiero 1 gim

      Usuń
  3. oj pracy domowej mam już sporo ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Pracy domowej już się troszkę nazbierało, aczkolwiek staram się wszystko na bieżąco uzupełniać :p Każda pora roku ma swoje plusy i minusy, jednakże zdecydowanie wolę wiosnę ^^ Życzę Ci powodzenia w tym roku szkolnym ♥ Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, piękne masz włosy <3
    powodzenia w szkole

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie wole okres wiosna -lato. Nie lubię zimna :)
    A co do szkoły to czekam na wyniki na studia :D
    Życzę powodzenia w nauce!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ooo :)

      Dziękuje i nawzajem ♥

      Usuń
  7. ja mam jeszcze miesiąc wakacji : D ale wierzę, że powrót do szkoły niektórych nie cieszy haha

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zdecydowanie wolę lato i wiosnę :)
    U mnie w szkole były już nawet pierwsze kartkówki i sprawdziany :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin pumps 12cm Leopard Patent Leather Pointed
    Christian Louboutin pumps 12cm Nude pointed iron
    Christian Louboutin pumps 12cm Red pointed iron
    http://www.clsneakersmall.com

    OdpowiedzUsuń