Jest zbyt pokręcony by żyć i zbyt rzadki by umrzeć

9/26/2016



Jest zbyt pokręcony by żyć i zbyt rzadki by umrzeć

Ludzie którzy się wyróżniają z tłumu zazwyczaj są postrzegani za dziwaków. Denerwuje mnie to że jak osoba może zmienić nasz stosunek do życia lub do swojej pasji. W końcu nikt nie chce być wyśmiewany ja lubię trzymać się na uboczu tak jest najlepiej nie jestem zbytnio towarzyska.

Jeśli mamy odmienne zdanie to odrazu wszyscy na nas napadają że jak ty możesz tak myśleć. Po prostu mam swój rozum.

Lub

Masz bloga?? Co to żenada ? Ale jesteś głupia lub głupi

Czasem ludzie nie wiedzą co mówią że to nas rani.
Nie wstydzę się z tego że mam bloga. Jestem z tego dumna bo wiem że robiw to co kocham i sprawia mi to przyjemność 💓























Fot klik

Bluzka- Kik
Getry- Sinsay
Buty- Miejski sklep

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Fajne zdjęcia
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie
    tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swient outfit <3
    twoje wlosy to miazga! wprawiasz w kompleksy :(
    moze wspolna obserwacja? ja juz cie obserwuje i to z wielka checia
    buziaczki
    odwdzięczam się za każdą obserwację <3 http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah <3 bardzo miło mi to słyszeć ♥
      Ja także cię obserwuje ♥ I bardzo dziękuje ♥

      Usuń
  3. Ludziom zawsze coś nie będzie pasowało. Norma. Ale warto robic to co się kocha :)
    Śliczne zdjęcia!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :) Jasne że tak♥
      Dziekuje ♥

      Usuń
  4. Tło na zdjęciach jest megaaa. I Włosy <33

    Eliple

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia, i fajnie zestawiona stylizacja;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba jest ciężko dbać o takie włosy hmm ?
    zapraszam na mojego bloga będzie mi miło jak zostawisz coś po sobie, bądź zostaniesz na zawsze :)
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam że trochę tak! Ale nie sprawia mi takiego dużego problemu :) hab na pewno zerknę ❤

      Usuń
  7. Od jakiegoś czasu staram się nie zwracać uwagi na to jak ktoś wygląda, co robi, itp. Każdy ma prawo do swojego życia i wyborów i nie mamy prawa w to ingerować!

    Zapraszam! Dopiero zaczynam, byłoby mi bardzo miło gdybyś wpadła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także :)jasne że tak ;) na pewno wpadne ❤

      Usuń
  8. Nie rozumiem ludzi, którzy śmieją się z innych tylko dlatego, że Ci mają bloga, czy prowadzą kanał na youtubie. Tacy ludzie najczęsciej nie mają własnej pasji i nie wiedzą jak to jest...
    obserwuję!
    Mój blog - kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak dla mnie to zazdrość że nie ma się własnej pasji
      Dziękuje ❤

      Usuń
  9. ślicznie wyglądasz, piękna bluzka

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne włosy, i zdjęcia udane.
    Co do postu, to zgadzam się, ludzie są jacy są i nie zmieni się tego. Własnie wysmiewanie się z czyjejś pasji to jest najgorsze, bo potrafi to zdemotywować osobę i automatycznie ta się może poddać.
    Pozdrawiam i zapraszam tez http://liisiialy.blogspot.com/
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia!
    Co powiesz na wzajemną obserwacje ? :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle cudowne zdjęcia i post <3
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  13. jasne, ja już dodałam :)
    pozdrawiam katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz przecudowne wlosy! <3
    i racja, wyrazaj siebie, kazdy niech robi to, co uwaza za sluszne, a nie to, co wypada!
    obserwuję! <3
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń